Baarin kannatusmaksut
Dominoivan on syytä haluta tehdä myös niitä mistä ei itse tykkää mutta sub kylläkin.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 28.04.2014, 14:14Dominoivan on syytä haluta tehdä myös niitä mistä ei itse tykkää mutta sub kylläkin.Tämä on ehkä tällainen tummien, syvien vesien ajatus, mutta mielenkiintoisimmilla alueilla mielestäni liikutaan, jos on asioita, joita kumpikaan ei oikeastaan itsensä tai toisenkaan vuoksi suoranaisesti haluaisi tehdä - jotka siis ovat molemmille joltisenkin kynnyksen, itsensä ylittämisen ja ehkä pitkänkin tien takana - mutta juuri siksi molempia yhdessä kiehtovat. Vaikka vähän hirvittävätkin.
On surullisia. Sitäpaitsi mikä vika on jo vakiintuneessa termissä portinvartijamaster?
Mikä on portinvartijamaster? *utelias*Eikös tämä ole se joka uuden sub naisen kirjauduttua sisään 5 sec päästä laittaa viestin tyyliin.hei olen 20v minulla on 15v kokemusta ja olen PARAS muut on feikkejä ota taksi jonka maksat ja tule HETIluokseni ! ps riisuudu jo rapussa alasti
Kummassakohan kontekstissä Pippiä on tässä mahdettu tarkoittaa? -Mr.Inathu
Lainaus käyttäjältä: Nick - 28.04.2014, 20:27On surullisia. Sitäpaitsi mikä vika on jo vakiintuneessa termissä portinvartijamaster?Mikä on portinvartijamaster? *utelias*