Kirjoittaja Aihe: Karkkikauppamaster  (Luettu 11467 kertaa)

Viridian

Vs: Karkkikauppamaster
« Vastaus #15 : 28.04.2014, 17:54 »
Jos termi olisi olemassa, mielestäni se olisi karkkikauppasubin, eli viehätysvoimastaan ja valinnanvapaudestaan innostuneen elämys- ja ihmissuhdeshoppailijan miespuolinen vastine.

Siis se, joka saatuaan käsiinsä yhden makuisen subin ehtii hädin tuskin imeskellä sydämen esiin, kun pitääkin jo hamuta seuraavasta laatikosta toisen makuista?

Niin lumoutunut kaikesta valinnan mahdollisuudesta, että ei koskaan malta yhden kanssa keskittyä pitkään suhteeseen, kun jo esimerkiksi laittaa subinsa tekemään "tule minulle subisiskoksi" -deitti-ilmon, tai muuten vaan hankkii rinnalle useita?

Tai jättää sen kuka hänet masteriksi opetti, valmiina käyttämään kaikkia opittuja taitoja uusilla laitumilla. Se vanha kun on jo vanha ja kulahtanut, eikä se alunperinkään ollut yhtä hieno kuin nämä uudet nuoret, joita tulee baariinkin kaiken aikaa uusia tuoreita.

Vir, karkkikauppadomme pahinta laatua, mutta onneksi vanhemmiten jo vähän rauhoittunut, ei tarvii kenenkään enää pelätä, että vahingossa lähtisi matkaan kaverin namupussukat ;)

IndigoZone

• Vieras
« Vastaus #16 : 28.04.2014, 19:33 »
Dominoivan on syytä haluta tehdä myös niitä mistä ei itse tykkää mutta sub kylläkin.

Tämä on ehkä tällainen tummien, syvien vesien ajatus, mutta mielenkiintoisimmilla alueilla mielestäni liikutaan, jos on asioita, joita kumpikaan ei oikeastaan itsensä tai toisenkaan vuoksi suoranaisesti haluaisi tehdä - jotka siis ovat  molemmille joltisenkin kynnyksen, itsensä ylittämisen ja ehkä pitkänkin tien takana - mutta juuri siksi molempia yhdessä kiehtovat. Vaikka vähän hirvittävätkin. :-X

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #17 : 28.04.2014, 19:55 »
Fazerin toimitusjohtaja on jo aika HC masteri vai ?  ???

Sori. Nää on vaan jotenkin niin... surullisia nää tekstit.

Nick

• Vieras
« Vastaus #18 : 28.04.2014, 20:27 »
On surullisia. Sitäpaitsi mikä vika on jo vakiintuneessa termissä portinvartijamaster?

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #19 : 28.04.2014, 20:29 »
Dominoivan on syytä haluta tehdä myös niitä mistä ei itse tykkää mutta sub kylläkin.

Tämä on ehkä tällainen tummien, syvien vesien ajatus, mutta mielenkiintoisimmilla alueilla mielestäni liikutaan, jos on asioita, joita kumpikaan ei oikeastaan itsensä tai toisenkaan vuoksi suoranaisesti haluaisi tehdä - jotka siis ovat  molemmille joltisenkin kynnyksen, itsensä ylittämisen ja ehkä pitkänkin tien takana - mutta juuri siksi molempia yhdessä kiehtovat. Vaikka vähän hirvittävätkin. :-X

Ajatuksena mielenkiintoinen.

Ajattelen, että jos suhde on sellainen jossa valta-asetelma on jyrkkärajainen ja D on ehdottomasti se joka kantaa vastuun ja vie. Onko silloin uskaliasta lähteä tekemään juttua joka on molemmille outo ja ison kynnyksen takana, koska se D:n vastuu...tekemisen hallinta ja vastuun kantaminen onnistuu parhaiten tutun asian ympärillä mitä on jo kokemusta.

Mutta jos suhde on sellaista leppoisaa lämmintä yhdessäolemista jossa varaa mokailuille, silloin tietysti voi miettiä askeleen ottamista yhdessä siihen suuntaan mikä on molemmille tuntematon.

Tulihan mieleen Puremuan ja hänen orjansa välinen suhde jossa on juuri näitä kokeillaan yhdessä vaikka pieleen menee-juttuja.  :love:

IndigoZone

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.04.2014, 20:50 »
Muoks: OK, taisin tajuta Stogen pointin vähän väärin – kommenttina edelliseen viestiin eikä ketjun yleiseen aiheeseen. Pahoittelut.

"Fazerin toimitusjohtaja" olisi kyllä ollut aika nerokas herja. Melkeinpä sääli, ettei se nyt ilmeisesti ollutkaan sellainen.  C:-)
« Viimeksi muokattu: 30.04.2014, 01:31 kirjoittanut IndigoZone »

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #21 : 28.04.2014, 21:31 »
Tulee lähinnä jotain tuollaista mieleen kiertelemässä naapurustoa.

BlackFairy

• Vieras
« Vastaus #22 : 29.04.2014, 08:09 »
On surullisia. Sitäpaitsi mikä vika on jo vakiintuneessa termissä portinvartijamaster?

Mikä on portinvartijamaster? *utelias*

Itse käsittäisin karkkikauppamasterin karkkikauppasubin dominoivaksi vastineeksi, ihmiseksi joka olettaa että sen sijaan että oltaisiin tekemisissä ihmisten kanssa, on vastaantuleva potentiaalinen kumppani lähinnä laari josta voi valita ja poimia ne itselleen mieluisat karkit kokonaisuutta sen kummemmin miettimättä. Karkkikaupassa asioidessaan ei tarvitse esim. miettiä sitä millaiseen kuntoon karkkikauppa jää siellä asioinnin jälkeen, ja karkkihetken jälkeen voi pussin laittaa hyllylle odottamaan sitä että seuraavan kerran tekee mielii karkkia tai tarjota pussista kierroksen kavereille.

Itse tykkäisin enemmän puutarhanhoitomasterista, joka tietää ettää maata pitää kastella säännöllisesti ja rikkaruohot karsia jotta sato tuottaisi hedelmää. :) Toisaalta tämä vertaus ontuu, koska mielellään ajattelisin että D/s on yhteistä kasvua puolin ja toisin ja molempien osapuolten olisi hyvä olla motivoituneita sekä itsensä kehittämiseen että toisen kasvun vahvistamiseen.

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #23 : 29.04.2014, 08:17 »

Eikös tämä ole se joka uuden sub naisen kirjauduttua sisään 5 sec päästä laittaa viestin tyyliin.

hei olen 20v minulla on 15v kokemusta ja olen PARAS muut on feikkejä ota taksi jonka maksat ja tule HETI

luokseni ! ps riisuudu jo rapussa alasti  >:D

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #24 : 29.04.2014, 08:34 »

Eikös tämä ole se joka uuden sub naisen kirjauduttua sisään 5 sec päästä laittaa viestin tyyliin.

hei olen 20v minulla on 15v kokemusta ja olen PARAS muut on feikkejä ota taksi jonka maksat ja tule HETI

luokseni ! ps riisuudu jo rapussa alasti  >:D

portinvartijamaster laittaa 5 sekunnin päästä uuden nuoren sub-naisen kirjauduttua tälle viestin, jossa on kovasti huolissaan subista ja varoittelee ihmisistä, jotka kokee kilpailijoikseen.

IKRM

Mr.Inathu

« Vastaus #25 : 29.04.2014, 11:39 »
Saman suuntaista mieltä kuin Viridian ja BlackFairy. Ylipäätänsä "karkkikauppapersoonaksi" (Dom tai sub) minä mieltäisin semmoisen suhteelisen lyhyen aikaa sitten skenen löytäneen ihmisen, joka on innostunut valikoimasta ja jolla syystä tai toisesta on riittävän hyvä kyky tutustua uusiin ihmisiin ja joka hullaantuu tarjonnan paljoudesta ja tarjooman moninaisuudesta, eikä oikein osaa sanoa ei.

Henkilö sitten muutaman vuoden surffaa läpi suhteita aloittaen yhä uusia ja uusia, kunnes syystä tai toisesta joko lakkaa saamasta lisää suhteita (usein maineensa vuoksi) tai alkaa kaivata syvällisempiä kokemuksia ja keskittää huomionsa yhteen tai muutamaan pidempään suhteeseen.

Tuo viimeaikainen keskustelu karkkikauppasubeista on taasen ollut jotain ihan muuta, kun itse olen mieltänyt "karkkikaupan" tarkoittavan ihmisten välillä valikoimista, tuossa keskustelussa on puhuttu suhteen sisäisestä asioiden valikoimisesta.

Kummassakohan kontekstissä Pippiä on tässä mahdettu tarkoittaa? :)

-Mr.Inathu

Pip

« Vastaus #26 : 29.04.2014, 14:29 »

Kummassakohan kontekstissä Pippiä on tässä mahdettu tarkoittaa? :)

-Mr.Inathu
Täytyy myöntää, etten tiedä. Tosin sillä ei ainakaan mulle ole väliä, mitä musta ajatellaan. Pääasia, että tiedän ite, mitä oon. :D

-katy-

• Vieras
« Vastaus #27 : 29.04.2014, 20:12 »

Mä käsitän sen henkilönä, joka vahtii että ihmiset tekee oikein eikä mm. irstaile tai ylipäätään ohjaa koko laumaa oikealle tielle. Voin luulla väärin ja itseasiassa tämmöset nimittelyketju ei taida johtaa mihinkään, korkeintaan uusien vastaavien syntymiseen. Ja taaskin otan riskin, että oon ihan väärässä. Joo, MYTM.

Potulny

« Vastaus #28 : 29.04.2014, 21:16 »
Karkkikauppaa ja portinvartijaa, boksia toisen perään.

Karkkikauppaiija tarkoittaa mun mielestä, puolin ja toisin, henkilöä joka valitsee vaan ne maut,istä itse pitää ja jättää pahanmakuset pois. Eli mä valkkaan salmiakkia ja hedelmää, kirpeet jääköön muille  ;D

Portinvartija vahtii ettei kukaan karkaa väärälle laitumelle, eli jonkun toisen kuin portinvartijan omalle laitumelle. Olishan se kauheeta jos jonkun toisen laidun on paljon viihtyisämpi kuin oma. Sehän vaan tarkottaa ettei omaa laidunta osaa pitää kunnossa.  :o

eugénie

• Vieras
« Vastaus #29 : 04.05.2014, 02:35 »
Eiköhän nämä kaikki viimeistään lähiaikoina tutuiksi tulleet termit - karkkikauppasub/-master, kynnysmatto jne. - ole vain halventavia nimityksiä ihmisten tavasta toteuttaa itseään, kun kaikki ei mennytkään putkeen.

Kun tulee haluissaan ja mieltymyksissään vastaan ihmistä, joka osaa saman taidon ymmärtäen sen tärkeyden (ja riittävästi natsaa myös muutoin) voi ehkä unohtaa puheet siitä kuka on ns. oikeasti mitäkin.