Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 25.04.2014, 11:45Siitä voisin toki sanoa sanasen kun kerran pääsin keuhkoamaan; hyvä jos polyelämä joillekin toimii. Itse olen nähnyt sen lähinnä toimivan tovin, ja sitten yskähdellen sammuvan. Tai oikeammin, sammuvan toisille, kun toisilla sirkus on tismalleen sama, mutta pellet vaan vaihtuu. Ajatus on kuitenkin kiehtova, ja teoria niin yksinkertainen että ajatus on helppo myydä eteenpäin, ehkäpä juuri siksi polyamoria elää ja voi hyvin edelleen.Polysuhde voi toimia vain jos kaikki pyörii yhden Dominoivan ympärillä. Muunlaisissa yritelmissä käy hyvin nopeasti niin kuin balthazar kuvailee. Kaikenlaiset tasa-arvoon ja kaikkien yhteisiin päätöksiin perustuvat viritelmät hajoaa omaan mahdottomuuteensa hyvin nopeasti koska kokonaisuutta ei voi sovittaa niin että kaikki sais kaikkea vaikka sillä tavallahan sitä juuri tätä ajatusta markkinoidaan.IKRM
Siitä voisin toki sanoa sanasen kun kerran pääsin keuhkoamaan; hyvä jos polyelämä joillekin toimii. Itse olen nähnyt sen lähinnä toimivan tovin, ja sitten yskähdellen sammuvan. Tai oikeammin, sammuvan toisille, kun toisilla sirkus on tismalleen sama, mutta pellet vaan vaihtuu. Ajatus on kuitenkin kiehtova, ja teoria niin yksinkertainen että ajatus on helppo myydä eteenpäin, ehkäpä juuri siksi polyamoria elää ja voi hyvin edelleen.
Miksi miehillä olisi oikeus pettää ? tai dominoivilla? kysyn vain.
Eli tämä feministine tasa-arvo höpö höpö, johon nniin monet miehetkin täällä ovat alistuneet, jossa heidän hengitys haisee paskalla perseen nuolemissen johdosta kadun toiselle puolelle asti. Eli feministien näkö kulma tasa-arvosta, on vain naisen vastuun pakoiluun ajavaa, sillä yleensä naiset ovat tottuneet saamaan ilman vaivaa kaikki. Eli kun tämä feminismin tasa-arvo mallin toimimattomuus tulee parisuhteessa, niin en ihmettele että mies ei lähde pettämään, sillä kuka kattelee kauheeta pirtti hirmua.
Polysuhde voi toimia vain jos kaikki pyörii yhden Dominoivan ympärillä. Muunlaisissa yritelmissä käy hyvin nopeasti niin kuin balthazar kuvailee.
Kaikenlaiset tasa-arvoon ja kaikkien yhteisiin päätöksiin perustuvat viritelmät hajoaa omaan mahdottomuuteensa hyvin nopeasti koska kokonaisuutta ei voi sovittaa niin että kaikki sais kaikkea vaikka sillä tavallahan sitä juuri tätä ajatusta markkinoidaan.IKRM
Olen tässä pohtinut sekä omaa aikaisempaa käyttäytymistä, että ympärilläni olevien miesten käyttäytymistä, niin olen tullut vahvasti siihen tulokseen, että jokaisessa miehessä elää pettäjän siemen. Myöntää sitä itse tai ei. Toiset ehkä pystyy vastustaa kiusausta pettää paremmin kuin toiset, mutta valitettavasti suuri osa miehistä ei edes yritä vastustaa sitä, vaan panee kaikkea millä on jalat (pöytä mukaan lukien) miettimättä sen suuremmin seurauksia.Aiemmin olen itsekin syyllistynyt tähän, mutta saanut vaimolta synninpäästön niistä. Vanhemmiten tajuaa parisuhteen ainutlaatuisuuden ja osaa arvostaa huomattavasti paremmin sitä, mitä itsellä jo on, eikä aina tarvitse hamuta sitä tikkaria sieltä toisesta tiskistä.Täällä yhteisössä tämän tyyppinen toiminta kärjistyy, koska "vaimot ei ymmärrä, että miehen täytyy saada toteuttaa itseään ja halujaan". Jonkinlainen päätön omaan toimintaan pitäisi saada tehtyä, jos se oma ei kertakaikkiaan enää riitä. En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.
olen tullut vahvasti siihen tulokseen, että jokaisessa miehessä elää pettäjän siemen.
Täällä yhteisössä tämän tyyppinen toiminta kärjistyy, koska "vaimot ei ymmärrä, että miehen täytyy saada toteuttaa itseään ja halujaan". Jonkinlainen päätön omaan toimintaan pitäisi saada tehtyä, jos se oma ei kertakaikkiaan enää riitä.
En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.