Baarin kannatusmaksut
Täällä yhteisössä tämän tyyppinen toiminta kärjistyy, koska "vaimot ei ymmärrä, että miehen täytyy saada toteuttaa itseään ja halujaan". Jonkinlainen päätön omaan toimintaan pitäisi saada tehtyä, jos se oma ei kertakaikkiaan enää riitä. En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.
Kyse ei ole aina siitä että toinen ei riitä. Voi olla niin että se toinen on täysin vanilja ja sitten itse kituu kun ei pääse toteuttamaan kinkypuoltaan.
Lainaus käyttäjältä: mose - 24.04.2014, 12:17Kyse ei ole aina siitä että toinen ei riitä. Voi olla niin että se toinen on täysin vanilja ja sitten itse kituu kun ei pääse toteuttamaan kinkypuoltaan.Eikös tuo just ole sitä ettei toinen riitä?IKRM
..Myöntää sitä itse tai ei...
En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.
kuten sanoin että toisella vaan on eri mieltymykset.
Uskoisin, että jokainen joka joutuu antamaan puolisolleen luvan hakea mieltymyksilleen tyydytystä muualta ajattelee itsestään ettei riitä.IKRM
Enkä mä.
Lainaus käyttäjältä: mose - 24.04.2014, 12:21 kuten sanoin että toisella vaan on eri mieltymykset.Uskoisin, että jokainen joka joutuu antamaan puolisolleen luvan hakea mieltymyksilleen tyydytystä muualta ajattelee itsestään ettei riitä.IKRM
Entä kumppanisi?IKRM