Baarin kannatusmaksut
Olen uusi foorumilla, hei vaan kaikille! Keskusteluja olen seurannut sivusta ja päätinpä ottaa osaa itsekin. En ymmärrä mitä tekemistä kinkyilyllä on kulttiuden ja uskonnon kanssa. Mitään ulkopuolista Jumalaa/jumalolentoa/auktoriteettia, jota kuunnellaan, rukoillaan ja jolle uhrataan ei ole. Toivottavasti ainakaan... Arvoja on elämässä jokaisella ja parasta olisi kun ne muodostuisivat omien elämänkokemusten kautta, ei jonkun papin/rabin/auktoriteetin sanelemana. Individualismi, ihmisen oikeus itse muodostaa omat arvonsa ja päättää mikä itselle on hyväksi on käsittääkseni myös kinky-seksiä harrastavan oikeus. Näin ei ole jossain lahkoissa tms. www.uskontojenuhrientuki.fi Kirjoitan kännykällä, joten anteeksi jos on epäselvä teksti.
...Itse suhtaudun melko vakavasti ja riippuen mielialasta siihen, kun aletaan mennä henkilökohtaisen herjaamisen ja nimittelyn tielle..mutta enpä toista nyt enää samoja juttuja....
...Eikö ole yksinkertaisinta olla vain välittämättä. ...
YingYangilla on paljon mielenkiintoisia pointteja, vaikka näenkin osan asioista aika yksioikoisina linjanvetoina, niin näen silti ongelmien ja ratkaisujen takana paljon hyvää positiivisuutta.Vaikka itse lähestyisinkin asioita hivenen eri näkökulmasta, niin pyrkimystä ajatellen uskoisin silti päätyväni tarkastelemaan samankaltaista lopputulosta.Pyrin itse lähestymään maailmaa vilpittömyydellä, kolminaisen avaimen keinoin: (Ymmärrys, rakkaus ja tahto).Oikeastaan samaisen ajattelumallin kautta olen oivaltanut uusia asioita elämän eri osa-alueista.Tahto kuvastanee parhaiten tahtoa oikein toimimiselle, joka yleensä tarkoittaa ihmisen vilpittömyyttä (puhdasta intentiota).
Mielestäni esikuvien seuraaminen on aika luontaista ja erottamatonta ihmiselosta. Aina löytyy ihmisiä joita muut ihailevat ja jollain tasolla jumaloivat ja enemmän tai vähemmän kaikki ihailevat ja seuraavat jotakuta.
Karkeasti voisi sanoa, että ihmisellä on myös taipumusta taantua jonnekin teinivuosiin loputtomasti. Mutta miten siitä voi nousta jos suurin osa on samassa veneessä eli kukaan ei ota oikeasti mitään vastuuta ja ollaan jossain ihme kauhun tasapainossa jatkuvasti.
- ehkä yksi vaihtoehto on nousta ylös, ja olla sen veneen kapteeni...