Baarin kannatusmaksut
Virdialta kysyisin ihan nätisti Mihin ihmeen "joukoon" sitä pitäsi sen uuden ihmisen sopia? Tietty jos tarkoitat esm. perhettä, yksinhuoltajalla lapsia esm..siihen porukkaan kyllä pitää sopia. Se joukko on osa kokonaisuutta...muuten jäi hiukka auki tuo kohta. Itse näet, haen kumppania etupäässä itselleni..oli se sitten kertaluontaista tai jatkuvampaa olemista...Kaverit hakekoot itse omat kumpaninsa...
Lainaus käyttäjältä: Fillarinisti - 08.04.2014, 10:57Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan Mitähän siitä seuraisi? Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla.
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan Mitähän siitä seuraisi?
Tässä kai puhutaan sitten niistä naisista, jotka hakevat samaa kuin kinkykallion kuvailemat miehet, pinnallista kertaluonteista seksiseuraa netistä? Koska oikeassa elämässä en ole koskaan huomannut, että miehen menestyksen naismarkkinoilla ratkaisisi yksinomaan se, miten onnistuu valokuvissa. Oikeassa elämässä naiset tuskin järjestelevät miehiä ulkonäköriveihin, joista sitten valitsisivat panokumppaninsa tai elämänkumppaninsa.Koska jokainen voi saada jonkun, mutta kukaan ei voi saada kaikkia, näytti miltä vain tai oli millainen tahansa, tässä kohtaa tulee ne erot, mitä kukin priorisoi. Esimerkiksi jos se kinkykallion lanseeraama tavallisen näköinen mies rajaa oman hakunsa niin, että hyväksyisi itse vain kauniit, itseä n vuotta nuoremmat naiset, niin joukkio pienenee kovasti. Silloin riski lisääntyy, että siihen kuuluvat ovat esimerkiksi jo varattuja, tai sitten sattumoisin preferoivat erilaista ulkonäköä, tai luonnetta, joka ei keskity ulkonäköön seuranhaussa, tai vaikkapa etsivät erityyppistä huumorintajua. Tällöin se vähemmän komea mies voi luulla, että pienestä joukosta ei löytynyt suosiollista siksi, että on itse tavallisen näköinen, eikä tajua, että syy voi olla mikä tahansa muukin liittyen vaikkapa luonteeseen tai kemiaan. Tai liittyen omaan liian tiukkaan rajaukseen sisältäen lähinnä naisia, joista miesten omituisen ulkonäkökeskeisyyden takia on muutenkin pulaa...Koska itse en hae miehiä pääsääntöisesti "seksuaalisiin nautintoihin", ellei kinkyasioita jo itsessään lasketa em. kategoriaan, mun lienee turha paljastaa, että en valitse subejani ulkoisen komeuden perusteella. Ei siitä tietenkään haittaakaan ole, mutta luonne, kemia, sopivuus joukkoon, kinkyhalujen kohtaaminen, on siinä aika monta tärkeämpää muuttujaa. Sitäpaitsi mun käsitys komeasta eroaa luultavasti muutenkin muiden käsityksistä. Oma näyttää omiin silmiin aina komealta.Päästiinkö tästä nyt siihen, että miehillä yleisellä tasolla olisi jokin tiukka ihannekuva siitä, millainen on kaunis nainen, tai haluttava nainen? Ja kun se oma ihannekuva sopivasta kumppanista on niin rajoittunut, kuvitellaan, että toinen osapuoli on yhtä jyrkkä ja vaatii nimenomaan ulkonäköasioita? Vai koskeeko tämä miehistäkin vain laasaslaisia yms., jotka ovat keksineet teorioita miksi heillä ei kaikilla ole kainalossaan itseä 10 vuotta nuorempaa kikattavaa missiä? Vaikka joillain on, jossain niiden missienkin pitää kikatella. Joskus ulkoisesti komean, joskus muuten mukavan kainalossa. Ainakin mulla on vielä jäljellä uskoa miehiin ja siihen, että tällainen vähemmän missikin voi löytää seuraa, onnea ja nautintoja muutenkin kuin vain siksi, että kaikki paremman näköiset oli jo menneet...Vir
Lainaus käyttäjältä: Schizoid - 08.04.2014, 12:23Lainaus käyttäjältä: Fillarinisti - 08.04.2014, 10:57Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan Mitähän siitä seuraisi? Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla. Niin mikis sitä näkis vaivaa lähestyä ketään viesteillä, sillä sehän on hirveän vaivalloista jo se viesti kirjoittaa. Sillä jos joku kun lähestyy, niin silloin jo on hänen puolelta kiinnostus herännyt. Tällöin itse laiskana ihmisenä, saan motivaatiota sen verran että vastaan asiallisesti. Toisaalta itse myös olen sen verran tuolla keskustelu alueilla krijotellut, että minun kantani asioihin on yleensä aika selkeä.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 12.04.2014, 15:11Lainaus käyttäjältä: Schizoid - 08.04.2014, 12:23Lainaus käyttäjältä: Fillarinisti - 08.04.2014, 10:57Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan Mitähän siitä seuraisi? Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla. Niin mikis sitä näkis vaivaa lähestyä ketään viesteillä, sillä sehän on hirveän vaivalloista jo se viesti kirjoittaa. Sillä jos joku kun lähestyy, niin silloin jo on hänen puolelta kiinnostus herännyt. Tällöin itse laiskana ihmisenä, saan motivaatiota sen verran että vastaan asiallisesti. Toisaalta itse myös olen sen verran tuolla keskustelu alueilla krijotellut, että minun kantani asioihin on yleensä aika selkeä.Olen vaan todennut että äärettömän harva, ehkä about 0.01% naisista, jotka netissä ilmoittavat "etsivänsä seuraa" ja "haluavansa tutustua uusiin ihmisiin" tms. vastaavat edes niihin asiallisiin yhteydenottoihin. Tuon perusteella voi nopiasti päätellä että kaikenlaisessa "nettideittailussa" 99,99% eli lähestulkoon kaikki "seuraa hakevista" naisista, jotka eivät tee aloitteita miesten suuntaan, oikeasti vaan haluavat fiilistellä kiksejään siitä että ovat huomion kohteena. Eli toisinsanoen miehiltä naisten suuntaan netissä tehdyistä alotteista on tullut lähinnä vaan "huomiohuorien ruokintakulttuuri", eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä seuran haun tai deittailun kanssa. Ei hirviästi minua kiinnosta siihen osallistua. Toisinpäin, kun naisen suunnalta tulee se aloite, niin siitä sentään edes tietää että toinen osapuoli on oikeasti jotain etsimässä.
Jos toinen laittaa ilmon ja minä vastaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos toinen kirjoittaa paljon foorumilla ja minä sen perusteella kiinnostun ja otan yhteyttä niin kuka on aloitteentekijä? Jos menen ulos pokaamismielessä ja mies tulee juttelemaan, niin kuka on aloitteentekijä? Jos järjestän asiat niin, että mies itse luulee metsästäneensä minut, niin kuka on aloitteentekijä?...Selitys siihen, että naiset netissä harvoin näkyvästi etsii seuraa, on aika pitkälti siksi, että tarjontaa on liikaa
Oikeassa elämässä naiset tuskin järjestelevät miehiä ulkonäköriveihin, joista sitten valitsisivat panokumppaninsa tai elämänkumppaninsa.
Hih. Minun toistuva *facepalm* kokemukseni naisista, jotka ovat minua lähestyneet deittimielessä on että melkeinpä joka kerta he menevät ihan totaalisen lukkoon ja hämmennyksiin kun en olekkaan heti iskemässä ja vonkaamassa ja juoksemassa heidän perässä vaan sen takia että he ilmoittivat olemassaolostaan. Mikä ihmeen mies minä mahdan olla kun odotan naiselta vastavuoroisuutta. Että nainen osottaisi oma-alotteisesti kysymyksillä ja keskusteluilla että on kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Kun odotan että hän olisi yhtä aktiivinen ehdottamaan tapaamisia tai tekemisiä kuin minäkin.