Baarin kannatusmaksut
Tuli mieleen: Miten olisi samantyyppinen kirjoitus kinkypariskunnista? Minusta vain oikeudenmukaista, että jos lasketaan leikkiä sinkuista, niin pitäisi myös pariskuntien osata nauraa itselleen.
Tämähän on loisto kolumni koska aiheuttaa näin suuria tunteita. Onnittelut Ainolle siitä!Minulle jäi ajatus että Ainon kolumnin henkilöt ovat niitä jotka katselevat tätä (kinky)maailmaa kovin pienen pillin läpi. Lähtökohtaisesti kuvittelevat että vaikka nyt se jäykän peniksen kuva sulattaa jokaisen Dominan sydämen. Ja jos näin ei käy, niin sitten koetetaan seuraavaa, kymmenettä jne...Minusta on ihan piristävää että joku koettaa näitä pillejä ravistella ja vielä huumorin keinoin, mikä usein toimii. Kyllä minä kehoittaisin usean pettymyksen jälkeen kurkkaamaan vaikka pikaisesti peiliin jo pohtia pientä couchaavaa kysymystä mitä voisin tehdä toisin?
Keskeisin ongelma miehillä, jotka eivät oikein osaa lähestyä naisia taitaa olla terveen itseluottamuksen puute. V*****lu on harvemmin hyvä keino sen hoitamiseen. Siihen, että joitain poikia kiusataan pihalla, ratkaisu ei liene, että vastapainoksi saa kiusata myös pariskuntia ja tyttöjä (viimeksi mainittuun taisin jo itse vähän sortua).
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan Mitähän siitä seuraisi?
Ne joihin tällainen sarkasmi iskee, kannattaa mennä Fetlifeen. Siellä löytyy sarkastisen hauskoja kirjoituksia kaikista sukupuolista ja suuntauksista. Itse asiassa olen varma että luin tämän tekstin sieltä joku aika sitten...
Myös vaikutelmalla, jonka antaa itsestään, voi vaikuttaa. Jos nainen latailee galleriaan reva levällään kuvia ja huutelee foorumilla panetuksiaan tai piiskan tms. puutetta, niin ihme on jollei joku uros tarjoudu tarpeita täyttämään....... Noita huuteluja ja elinten kuvia vaan välillä osuu silmään, vaikkei niitä erityisesti etsisikään. Ja toki saa huudella ja latailla mitä kuvia haluaa, mutta sitten kannattaa varautua yhteydenottoihin myös niiltä ei-niin-kiinnostavilta-ihmisiltä.
Jos Suomalaisista lähes 40%:lla on metabolinen oireyhtymä elikkä vartalo on omenan muotoinen, tulevaisuudessa taitaa olla kovin vaikea löytää sopivaa kinkykumppania jos vaatimuksena on kaunis/hyvän näköinen hoikka.Sitä en kyllä ymmärrä, että jos Master itse on esim. painoluokkaa +100 kg, alkoholisoitunut hielle haiseva ja hän on etsimässä nuorta nättiä hoikkaa subia itselleen, siis miten pokkaa riittää laittaa tuolla habituksella deitti mainitsemillani laatusanoilla.Tällaisia on. Täytyykö ihailla heidän itseluottamustaan. Se varmaan päihittää ulkonäölliset seikat täysin. Itsevarmuuttahan subnaiset etsivät miehistä, eikö?
Onko sillä suurta merkitystä, miten seuranhakuviestit muotoilee? Asia on kuitenkin niin, että seksuaalisiin nautintoihin seuraa hakevia miehiä on monin kerroin enemmän kuin naisia, mistä syystä seksuaalisuudessa valta on naisilla. Naiset taas laittavat miehet järjestykseen ulkonäön perusteella, eli miehellä ulkonäkö ratkaisee sen, miten paljon seuraa on tarjolla. Kokemusten perusteella rehellinen ja tavallisen näköinen mies saa netistä seksiseuraa silloin tällöin. Aika paljon tulee vastauksia, jotka alkavat: "Viestisi perusteella vaikutat ihan asialliselta kaverilta, mutta [tähän joku kohtelias kiertoilmaisu sille, että viestejä on tullut joitakin kymmeniä myös helvetin paljon paremman näköisiltä kundeilta].Jos taas kokeilumielessä (ilman aikomustakaan oikeasti vastata kenellekään) feikkaa nettideitissä ja liioittelee reilusti vartalon tiukkuuttaa ja kyrvän kokoa, niin johan tulee vastauksia himoittavien kuvien kera (kokeilkaa vapaasti).Toki on hyvä, että on olemassa myös kolumnissa mainittuja ammattilaisia. Täten kaikilla on milloin tahansa mahdollisuus saada, mitä haluaa. Ottaen huomioon että esimerkiksi Helsingin Kalliossa tuollaisia molemmille jotain kaikkiin reikiin -tyylisiä sessioita kultasuihkumausteilla saa selvin päin olevilta ammattilaisilta hintahaitarilla 40-150, huvi ei tule edes kovin kalliiksi.
Onko sillä suurta merkitystä, miten seuranhakuviestit muotoilee? Asia on kuitenkin niin, että seksuaalisiin nautintoihin seuraa hakevia miehiä on monin kerroin enemmän kuin naisia, mistä syystä seksuaalisuudessa valta on naisilla. Naiset taas laittavat miehet järjestykseen ulkonäön perusteella, eli miehellä ulkonäkö ratkaisee sen, miten paljon seuraa on tarjolla. Kokemusten perusteella rehellinen ja tavallisen näköinen mies saa netistä seksiseuraa silloin tällöin. Aika paljon tulee vastauksia, jotka alkavat: "Viestisi perusteella vaikutat ihan asialliselta kaverilta, mutta [tähän joku kohtelias kiertoilmaisu sille, että viestejä on tullut joitakin kymmeniä myös helvetin paljon paremman näköisiltä kundeilta].