Baarin kannatusmaksut
Oletetaan 24/7 kotikuri. Oletetaan että joskus seksi tapahtuu. Koska seksi tapahtuu 24/7 kurisuhteessa, seksi on BDSM seksiä. Tai näin voisi argumentoida. Tai sitten joku voi väittää että näin ei ole. Mä en ymmärrä miten tästäkin on saatu dogmaattinen kiista aikaiseksi.
Lainaus käyttäjältä: Purppura - 29.03.2014, 23:55Oletetaan 24/7 kotikuri. Oletetaan että joskus seksi tapahtuu. Koska seksi tapahtuu 24/7 kurisuhteessa, seksi on BDSM seksiä. Tai näin voisi argumentoida. Tai sitten joku voi väittää että näin ei ole. Mä en ymmärrä miten tästäkin on saatu dogmaattinen kiista aikaiseksi.Onkohan toi "kiista" nyt jotain vanhoja kaikuja-en ole huomannut tässä tähän mennessä mitään erityistä kiistelyä. Tämä topikki lähti kysymyksestä,että jos BDSM ei ole seksuaalista käyttäytymistä ja ajattelua joillekin, niin mitä se on sitten heille..(joskus tuntuu,että tuo kiistely-ja riitakortti vedetään muuten vaan esille. Ei mua kyllä kiistely haittaakaan yhtään )
Ja jos tuosta ei olla samaa mieltä niin voi mennä hankalaksi keskustella siitä kuuluuko seksi BDSMään vai ei.
Lainaus käyttäjältä: Purppura - 30.03.2014, 00:15 Ja jos tuosta ei olla samaa mieltä niin voi mennä hankalaksi keskustella siitä kuuluuko seksi BDSMään vai ei. Mä nyt jankkaan tässä kun ei parempaakaan tekemistä keksi just tällä hetkellä.Ajatus mulla oli kysyessäni, että onko BDSM seksiä,siis seksuaalista ajattelua ja toimintaa ensinkään ja jos ei ole, mitä se sitten on..Mun mielestä tuosta ei ole välttämättä hankala keskustella ainakaan näin netissä ja jonkin verran anonyymisti.Jos siis haluaa kuunnella,mitä mielipiteitä ja kokemuksia yms muilla on aiheesta. Sitten sen hankaluuden ymmärtää, jos ei pätkääkään kiinnosta,että mitä muut ajattelevat ja kokevat. Ja jos on täysin valmista kaikki itselle
Tyttö kertoi olevansa täysin vanilia, mutta haluavansa rankaista itseään koska oli lukiossa ajanut kiusaamalla toisen tytön itsemurhaan. Tyttö toivoi että hänet lukitaan kellariin ja kidutetaan koko loppuelämänsä ajan, koska halusi tuntea saman tuskan jonka on aiheuttanut kiusaamalleen tytölle.