Baarin kannatusmaksut
olenko Mä sit geneerinen.. jos haluun seksii ja bdsm:ää samas paketissa? Omasta mielestäni kaikki taaplaa omalla tyylillään, kuka kokee seksin tärkeäksi sessioidessa kuka ei.. Itse henkilökohtaisesti en edes lähde sessioimaan miehen kans joka kertoo pitävänsä seksin sen ulkopuolella, sellasta julmuutta ei pieni sleivi kestä, mut mä en olekkaan mikään super-maso. .I rest my case
Olen ollut ymmärtävinäni,että BDSM, S/M,D/s hommiin ei monestikkaan tiettynä hetkenä liity varsinaista seksiä kuten yhdyntää, sormettelua, suutelua,rankempaa toimintaa, kuten fistaus,ryhmätolskaus jne. jne., mutta mitä BDSM sitten on jos se ei ole ollenkaan seksiä?Toisaalta ymmärrän esim. bondagen voivan olla vain meditatiivista ja piiskauksen elähdyttävänä maan pinnalle putoamisena yms.Mutta siis kiintoisaa, jos ja kun joillekin BDSM on ihan muuta kuin seksuaalista käyttäytymistä
Seksuaalisuudella tarkoitan kiihottumista. Naisen kostumista tai miehen peniksen jäykistymistä.Seksitön BDSM olisi sitten varmaankin orgasmin pois jättminen?Kyllä aiankin itse kaipaan masterini aiheuttamia orgasmeja... monia...vaikka vain välineillä tehtyjä.Kyllä sessiot vievät tekijänä ja alistujana sellaisiin sfääreihin ja kierroksiin, että kyllä laukeaminen (eri asia kuin tehdyt orgasmit) on paras mahdollinen "tyhjentäjä", ainakin minulle.Ei ehkä seksitöntä BDSM:ää miehen kanssa, mutta naisen kanssa kävisi ilmankin.... tämähän oli minullekin ihan uutta... hm..
Tätä aihetta ajatellessa ja lukiessa kommentteja,tulee mieleen että olis jotenkin suuri helpotus jos seksi voitaisiin määritellä vähän laajemmin. Ei vaan sitä että ollaan housuitta jne. Mutta ehkä siinä mentäis jo jonnekin astraalitasolle
Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 29.03.2014, 09:43Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin. D/s periaatteessa perustu kokonaan ilman seksiä tapahtuvaksi, sillä siinä olevat kuri puolen koulukunnat ovat ilman seksiä tapahtuva, jossa subin toiminnassa pitäminen on pääasia. Eli voidaan tehdä kokonaan ilman vaatteiden riisumista. Tälläiset yleensä on dominoivalle helppoja, sillä subin eritavalla väsyttäminen on pääasia. Tässä on yleensä kysymys pikkasen viisaamista subeista, jotka eivät itse tyydy pelkään esileikki asteelle jäävään toimintaan, vaan haluavat itsestään rajoja tutkia, tämä sama subi kunta on myös kiinnostavin S/M puolellakin.
Lainaus käyttäjältä: katy - 29.03.2014, 11:38Tätä aihetta ajatellessa ja lukiessa kommentteja,tulee mieleen että olis jotenkin suuri helpotus jos seksi voitaisiin määritellä vähän laajemmin. Ei vaan sitä että ollaan housuitta jne. Mutta ehkä siinä mentäis jo jonnekin astraalitasolleOlen tavallaan samaa mieltä, mutta en vaan tiedä että mikä sitten olisi hyvä vaihtoehtoinen määritelmä?
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 29.03.2014, 16:17Lainaus käyttäjältä: Aino - 29.03.2014, 09:43Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin. D/s periaatteessa perustu kokonaan ilman seksiä tapahtuvaksi, sillä siinä olevat kuri puolen koulukunnat ovat ilman seksiä tapahtuva, jossa subin toiminnassa pitäminen on pääasia. Eli voidaan tehdä kokonaan ilman vaatteiden riisumista. Tälläiset yleensä on dominoivalle helppoja, sillä subin eritavalla väsyttäminen on pääasia. Tässä on yleensä kysymys pikkasen viisaamista subeista, jotka eivät itse tyydy pelkään esileikki asteelle jäävään toimintaan, vaan haluavat itsestään rajoja tutkia, tämä sama subi kunta on myös kiinnostavin S/M puolellakin.Olen pitkälti eri mieltä. Omasta mielestäni vaatteet päällä (toisella tai molemmilla) on haasteellisempaa kuin ilman. Lisäksi mielestäni tällaisessa toiminnassa ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa.Kuulisin toisaalta mieluusti lisää näistä kuri puolen koulukunnista. Missä näistä koulukunnista voisi lukea lisää?- Karwis