Baarin kannatusmaksut
Saatteko kiksejä vain fyysisestä kivusta vai henkisestä tai molemmista?
Tämä onkin monimutkainen juttu. Olen miettinyt, että aloittaisin keskustelun tästä aiheesta, koska on varmasti muitakin, joiden alistuminen, masokismi tai muut kinkyydet ovat paitsi vahvuuksia, myös muille elämänaluiella ongelmia aiheuttavia asioita.
Sitten jäljellä ei ole enää kuin hivelevän kaunis, puhdas kipu.Ja nyt jos oikein hyvin käy, aikansa roikuttuaan, myöskin kipu häviääeikä jäljellä ole enää mitää, ei mitään.Tietoisuus on jossakin, jossakin mitä ei voi sanoin kuvata.
Itse haen masokismilla sitä unen omaista tillaa, transsia tai jopa korkeampaa tietoisuuden tasoa jonka joskus sessionlopulla voi saavuttaa. Sen voi saavuttaa ikävä kyllä vain ani arvoin.Miten olen sinne matkannut?Siihen tarvitaa kaksi ihmistä, yksin sinne ei pääse vaikka keho olisi täynnä nipistimiä venyttimiä ja sunmuita härpäkkeitä, kipu tuntuu lähinnä vastenmieliseltä.Mutta kun on ripustettu käsistä katto kukkuun, eikä enää pääse itse pois, on luovuttanut päätäntävallanomasta kehosta toiselle. Se on jutun henkinen puoli, mutta ei sitä koe puhtaaksi alistamiseksi/alistumiseksi.Sitten mitä kipuun tulee, senkin matkan pitää olla pitkä. Jos heti alussa lyödään ensimmäinen lyönti takapuoleen rottingilla niin että tulee sinipunainen verta tihkuva mustelma niin matka on katkennut siihen.Kun kehon käsittely aloitetaan kevyellä hapsupiiskalla siirtyen jäykempisäikeisten piiskojen ja ratsupiiskan jälkeen siihen rottinkiin jolla nyt vedetään ne verta tihkuvat viirut ympäri kehoa.Niin ollaan jo yli matkan puolivälin.Sitten kun vielä ruumis koristellaan jäykkäjousisilla pyykkipojilla verhotangon lipseillä sun muillaja lopuksi kivekset ja nännit, niin ollaan jo lähellä määränpäätä.Sitten jäljellä ei ole enää kuin hivelevän kaunis, puhdas kipu.Ja nyt jos oikein hyvin käy, aikansa roikuttuaan, myöskin kipu häviääeikä jäljellä ole enää mitää, ei mitään.Tietoisuus on jossakin, jossakin mitä ei voi sanoin kuvata.Kai sinne jotkut itämaiset munkit pääsee meditoimallakin mutta matka ei varmaankaanole yhtä mielenkiintoinen ja nautinnollinen kuin miten sen paatunut masokisti tekee.Ja vaikka ei aina päämäärää savutakkaan niin matka jo sinäsä on aina kokemisen arvoinen.Ai niin se kysymyt "ruohonjuuritasolla"Kyllä se henkinen avuttomuus (en sanoisi sitä alistumiseksi) onensiarvoisen tärkeää.Elikkäs henkinen ja fyysinen täytyy kohdata sopivalla tavalla että päämäärän voi saavuttaa......