Baarin kannatusmaksut
Vanha ketju,mutta ei ilkeä aloittaa uuttakaan.Mietiskelin vaan tänäänkin, että onko marttyyrius ja uhrautuminen jonkinlaista masokismia?"Minä en saa tästä mitään, jään aina ilman, katselen sivusta kun muilla on ihanaa"-ajatuksin.En mahda omalle tunteelle mitään, mutta jossain mielessä martyyrius on ärsyttävää,jollei jopa tekopyhää. Ellei sitten todella ole niin, että toisten juttu on se kun jää aina kaikesta paitsi ja jopa iloitsee siitä/saa sekuaalisia kiksejä.
Jatkanpa hieman, ja nyt Mr.Inathun viestien pohjalta.
Kipua minun on saatava aina lisää ja lisää.Henkisellä puolella olen aika helposti lähi-ihmissuhteissani alistuva, mukautuva ja miellyttämisenhaluinen. Nuorempana tämä tuotti valtavasti ongelmia ja tosi epäterveitä ihmissuhteita; alkoholisteja ja mielenterveyskuntoutujia ja vaikka mitä kusipääpuolisoita.Osana aikuiseksikasvamista olen käsitellyt tarvettani miellyttää ja alistua rakkaalleni niin, että teen sen nykyisin sessioissa. Samoin en enää etsiydy esimerkiksi väkivaltaisiin parisuhteisiin kokeakseni kipua vaan hakeudun sadistien seuraan. Parisuhteet tasavertaisina, sessiot ja seksi diktatuurissa - se on mulle hyvä tapa toimia.Mulla masokismi ja alistumisenhalu kietoutuvat siis välttämättömäksi osaksi persoonallisuuttani, ja olen käynyt tosi pitkän tien osatakseni toteuttaa näitä tarpeita niin, ettei se ole itsetuhoista, kuluttavaa tai vahingollista vaan vitaalisuutta, energiaa ja mahtavia orgasmeja tuottavaa
ja jos ei alistuva masokisti sitä ymmärrä jostain syystä, Dominoivan tulisi se ymmärtää.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 15.09.2012, 15:22Jatkanpa hieman, ja nyt Mr.Inathun viestien pohjalta.En saanut aivan kiinni siitä, mitä odotit viestiisi vastauksena?......Itse en jakaisin noin mustavalkoisesti ihmistä ohjaavia tunteita pelko-rakkausakselille, mutta muutoin olen samaa mieltä siitä, että kaiken alapuolella ihmistä ohjaavat tunteet tai niiden välttely, eli periaatteessa karkeasti stereotypioiden positiiviset tunteet ja niiden tavoittelu vs. negatiiviset tunteet ja niiden välttely...........Ja kyllä. Henkinen kuormittaminen voi aivan varmasti olla todennäköisempi syy psykoosiin kuin pelkkä fyysinen. Ja KYLLÄ, rakkauden, elämänkatsomuksen, isänmaallisuuden tms. pehmeän ja positiivisella tavalla motivoivan tunteen käyttäminen toisen kontrollointiin pitäisi kyllä aina olla vähintään sisäisesti käytävän eettisen keskustelun takana... Toisaalta ihminen on aina käyttänyt näitä menetelmiä saadakseen tahtonsa läpi, oli se sitten mitä tahansa huomion hakemisesta itsemurhapommittajien aivopesemiseen.-Mr.Inathu