Baarin kannatusmaksut
Omasta mielestäni henkinen alistuminen on täysin eri asia kuin fyysisestä kivusta nauttiminen. Entä onko henkistä masokistia olemassakaan? Mitä on henkinen kipu? Ja nauttiiko kukaan puhtaasta henkisestä kivusta? Ovatko alistuminen, nöyryytys ja häpeä henkistä kipua vai jotain muuta. Omasta mielestäni ne eivät ole henkistä kipua. Ihminen joka on kokenut merkittävää henkistä kipua esim. läheisen menetyksen muodossa, tietää kyllä mitä henkinen kipu on. Kysynkin uudelleen, onko henkisiä masokisteja olemassa?..... kun taas todellisuuden hämärtämisellä ja epätoivoisuuden luomisella on siinä päärooli.
Itse olen mietinnöissä tullut siihen tulokseen,että jos henkinen kärsimykseni tuottaisi M:lle tyydytystä ja tietäisin sen,muuttuisi kärsimyksen ja kivun luonne huomattavasti. Jopa niin paljon,etten taida kehdata kuvailla asiaa :-D
Lainaus käyttäjältä: swan - 14.11.2011, 12:48Itse olen mietinnöissä tullut siihen tulokseen,että jos henkinen kärsimykseni tuottaisi M:lle tyydytystä ja tietäisin sen,muuttuisi kärsimyksen ja kivun luonne huomattavasti. Jopa niin paljon,etten taida kehdata kuvailla asiaa :-D Minkälainen on ihminen, joka nauttii tuottaessaan toiselle henkistä tuskaa?Onko pettyminen henkistä kipua ja kuinka paljon pitää pettyä, jotta sen voi kokea kipuna?Entä voiko pettymyksestä saada nautintoa?Kuinka paljon olet valmis kärsimään toisen nautinnon eteen kokien saavasi siitä yhä itse enemmän nautintoa, kuin investoit kärsimykseen?
Kärsimys ja kipu ei kai ole se korkein päämäärä ja kaiken tarkoitus?
Lainaus käyttäjältä: swan - 14.11.2011, 13:37Kärsimys ja kipu ei kai ole se korkein päämäärä ja kaiken tarkoitus?Tuota noin, voin vastata tähän vain omalta kannaltani: kyllä se minulle on. Mutta kuitenkin vain seksuaalisuuden kautta sekä sen että se kärsivä ja kipuileva osapuoli myös kokee sen seksuaalisena toimintana. Kahden kauppa.Luvallinen satuttaminen ja toisen minulle lahjaksi antama kroppansa mitä saan käsitellä..varmasti se koskettaa myös korvienväliä koska jokainen meistä on psykofyysinen kokonaisuus.
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 14.11.2011, 14:08Lainaus käyttäjältä: swan - 14.11.2011, 13:37Kärsimys ja kipu ei kai ole se korkein päämäärä ja kaiken tarkoitus?Tuota noin, voin vastata tähän vain omalta kannaltani: kyllä se minulle on. Mutta kuitenkin vain seksuaalisuuden kautta sekä sen että se kärsivä ja kipuileva osapuoli myös kokee sen seksuaalisena toimintana. Kahden kauppa.Luvallinen satuttaminen ja toisen minulle lahjaksi antama kroppansa mitä saan käsitellä..varmasti se koskettaa myös korvienväliä koska jokainen meistä on psykofyysinen kokonaisuus.Aivan. Ajattelen omalla kohdallani,että jos kipu ja kärsimys olisi korkein päämäärä, jatkaisin elämääni näin kuin se on,yksinäisenä ilman D/M-suhdetta.Varmaankin tavoite on liian korkea ja markkina-arvo ei riitä 24/7:ään,mutta vaikea on itseään muuttaa.Voihan se ollakin,että päämäärä kirkastuu luostarissa,heh.
luostarissa saa sitten luvalla harrastaa itseruoskintaa,saa vielä kirkkaamman kruunun
Entä onko henkistä masokistia olemassakaan? Mitä on henkinen kipu? Ja nauttiiko kukaan puhtaasta henkisestä kivusta? Ovatko alistuminen, nöyryytys ja häpeä henkistä kipua vai jotain muuta. Omasta mielestäni ne eivät ole henkistä kipua. Ihminen joka on kokenut merkittävää henkistä kipua esim. läheisen menetyksen muodossa, tietää kyllä mitä henkinen kipu on. Kysynkin uudelleen, onko henkisiä masokisteja olemassa? -Mr.Inathu
Tää on musta kiinni juurikin siitä miten käsitteet käsittää. Minä käsitän näin: Onhan fyysistä kipuakin monen tasoista mutta kaikki se on "oikeaa" kipua. Neulalla tökkimisestä nauttiva voi kutsua itseään masokistiksi, vaikka tuskin nauttisi siitä että raajat nylsittäisiin irti ruosteisella sahalla. Samalla tapaa mielestäni häpeästä, pelosta tai mustasukkaisuudesta nautintoa saava voi olla henkinen masokisti vaikkei kukaan varmasti nauti läheisen ihmisen kuoleman tai sydänsurujen aiheuttamasta kivusta.
Itse kuitenkin päädyin siihen etten osaa lukea esim. häpeän tunnetta henkiseksi kivuksi. Mielestäni häpeä ei tunteenakaan "satu". Ei, se tuntuisi olevan jotain ihan "muuta"... Ja Swankulle. Ei, kipu ei minun mielestäni missään tapauksessa ole mikään itseistarvo kinkyilyssä lainkaan. Oikein hyvää ja täyspainoista kinkyilyä voi harrastaa täysin ilman minkäänlaisia kivun tunteita
Omasta mielestäni henkinen alistuminen on täysin eri asia kuin fyysisestä kivusta nauttiminen. Entä onko henkistä masokistia olemassakaan? Mitä on henkinen kipu? Ja nauttiiko kukaan puhtaasta henkisestä kivusta? Ovatko alistuminen, nöyryytys ja häpeä henkistä kipua vai jotain muuta. Omasta mielestäni ne eivät ole henkistä kipua. Ihminen joka on kokenut merkittävää henkistä kipua esim. läheisen menetyksen muodossa, tietää kyllä mitä henkinen kipu on. Kysynkin uudelleen, onko henkisiä masokisteja olemassa? -Mr.Inathu