Baarin kannatusmaksut
Minusta kipu liittyy eläimelliseen vallankäyttöön ja on juuri sen vuoksi esim. sessiokäytössä erinomainen asia. Se nimenomaan muistuttaa arvovaltajärjestyksestä ja tekee siitä varsinkin ei-masokistille erittäin "todellista" leikkiä. Miellän itse kuitenkin, että myös masokistina sama tulee esiin joka tapauksessa. Senhän takia kivusta tykkää, että se menee niin yli tai menee niin syvälle ja vie aivan toiseen maailmaan. Voimakkaana, se saa myös aikaan eläimellisen pelon ja kunnioituksen sekaisen reaktion, jolloin tuntee ikään kuin kuuluvansa tälle kipua aiheuttavalle henkilölle. Tuntee, että henkilö määrää sinua, koska hänellä on valta tuottaa sinulle kipua mielin määrin.
Varmaan siksi minua kiinnostaakin kovasti masokistien rankaiseminen. Kokevatko masokistit kivun rangaistuksena vai palkintona?? Ja miten oikeasti masokistia voi rangaista? Jättää piiskaamatta? Enpä tahtoisi olla domme ja omistaa masokistinarttua. Vaikeaksi menisi.
Kun kipua saa sopivasti ja siinä muodossa kuin itse tykkää niin se on palkinto.Kun antaa kipua mistä ei tykkää ja liian paljon niin se on rangaistus.
Voiko olla henkinen masokisti olematta sub?
Toki ruumiini saa alistumaan hakkaamalla, mutta korvien väliäni ei koskaan.