Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 25.03.2014, 11:49Olen kyllä suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan ja olen käsittääkseni ollut jossain määrin dominoivakin joskus, mutta aina on toimintani perustunut yhteisymmärrykseen ja yhdessä sopimiseen...Miten se dominoivuus/alistuneisuus ilmenee, jos yhdessä sovitaan asiat niin että molemmilla on saman verran valtaa käytettävissä? Miten silloin voidaan määritellä kumpi on suhteessa dominoiva ja kumpi alistuva? Toki voidaan varmasti päättää, että kun ollaan sessiossa toinen on dominoivassa roolissa ja toinen alistuneessa roolissa.IKRM
Olen kyllä suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan ja olen käsittääkseni ollut jossain määrin dominoivakin joskus, mutta aina on toimintani perustunut yhteisymmärrykseen ja yhdessä sopimiseen...
Itselleni suhteissa on aina kaksi saman arvoista ihmistä, jotka yhdessä sitten päättävät, kuinka arkeaan ja BDSM-toimintaansakin harrastavat, oli se sitten erillisiä sessioita tai 24/7-toimintaa. Ei ne D/s-roolit ole osa suhdetta vaan osa suhteen BDSM-osaa. Suhteissa kun on AINA muutakin elämää kuin vain se BDSM.
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 25.03.2014, 11:49Itselleni suhteissa on aina kaksi saman arvoista ihmistä, jotka yhdessä sitten päättävät, kuinka arkeaan ja BDSM-toimintaansakin harrastavat, oli se sitten erillisiä sessioita tai 24/7-toimintaa. Ei ne D/s-roolit ole osa suhdetta vaan osa suhteen BDSM-osaa. Suhteissa kun on AINA muutakin elämää kuin vain se BDSM.Amen!
Tiedän olevani dominoiva, koska olemme subini kanssa niin sopineet
Lainaus käyttäjältä: AlexDee - 25.03.2014, 13:10Tiedän olevani dominoiva, koska olemme subini kanssa niin sopineet Entä jos subisi haluaakin ensi viikolla, että alat aisuriksi?IKRM
Pitääkö näissä keskusteluissa aina aloittaa kanssakeskustelijoiden sättiminen? Tämä on keskustelua, jossa jokainen esittää omia näkemyksiään. En käsitä, miksi mielipide, joka ei vastaa omaa näkemystä, koetaan loukkauksena. Lisäksi vituttaa kaikki ihmisen seksuaalisuutta pilkkaavat typerät herjanimitykset kuten karkkikauppasubi tai truumaster.
Itse pidän pääsääntöisesti jakavana asiana sitä, kumpi päättää miten hommat jaetaan, tämä voi myös olla sitä kumpi pitää suhteessa pääsääntöisesti yhteyttä. Se että jollakin on vastuulla jokin tehtävä, ei merkitse sitä että hän olisi vallassa, sillä hänelle yleensä on vain se vastuulleen. Eli se joka pääsee valitsemaan mieluiset itselleen asiat, jotka ovat hänen henkilökohtaiset mieltymyksien mukaiset, eli vaikka siivoominen, on dominoiva suhteessa.