Baarin kannatusmaksut
Tuotanoin, eikö subi saa siis kertoa omista rajoistaan kun puhutaan D/s-suhteesta? Se, että kertoo omista rajoistaan, on TÄRKEÄÄ, ja jos Dominoiva ei sitä siedä, niin sitten ei kyllä ole ns. Kaikki muumit laaksossa.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 25.03.2014, 12:08Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 25.03.2014, 11:49Olen kyllä suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan ja olen käsittääkseni ollut jossain määrin dominoivakin joskus, mutta aina on toimintani perustunut yhteisymmärrykseen ja yhdessä sopimiseen...Miten se dominoivuus/alistuneisuus ilmenee, jos yhdessä sovitaan asiat niin että molemmilla on saman verran valtaa käytettävissä? Miten silloin voidaan määritellä kumpi on suhteessa dominoiva ja kumpi alistuva? Toki voidaan varmasti päättää, että kun ollaan sessiossa toinen on dominoivassa roolissa ja toinen alistuneessa roolissa.IKRMOlet selvästi huolissasi määrittelyistä. Avaatko hieman kenelle määrittelet ja miksi?
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 25.03.2014, 11:49Olen kyllä suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan ja olen käsittääkseni ollut jossain määrin dominoivakin joskus, mutta aina on toimintani perustunut yhteisymmärrykseen ja yhdessä sopimiseen...Miten se dominoivuus/alistuneisuus ilmenee, jos yhdessä sovitaan asiat niin että molemmilla on saman verran valtaa käytettävissä? Miten silloin voidaan määritellä kumpi on suhteessa dominoiva ja kumpi alistuva? Toki voidaan varmasti päättää, että kun ollaan sessiossa toinen on dominoivassa roolissa ja toinen alistuneessa roolissa.IKRM
Olen kyllä suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan ja olen käsittääkseni ollut jossain määrin dominoivakin joskus, mutta aina on toimintani perustunut yhteisymmärrykseen ja yhdessä sopimiseen...
Minusta olisi mielenkiintoista tietää, minkä motiivin tähden samat henkilöt jatkuvasti hyvin samanlaisin kuvioin pyrkivät tuomaan esille epä-konsensuaalisen BDSM:n viestiä täällä?
Lueskelin tätä ketjua uudelleen ja tuli jotenkin mälsä fiilis(taisin lukea myös toista ketjua lisäksi). Kaikilla pitää olla ikävää ja kurjaa, eikä saa edes runkata ,saati että ois bondagea yms. Subit ovat ihan perseestä ja dominoivat naiset ovat oikeasti alistuvia. Lässynlää masterit hännystelevät wanna be sub-dominoivia ja kukaan ei mene sekaisin päästään, tai joskus menee ja sille naureskellaan tosi-mastereiden lahkossa/ kaveriporukassa..jeeeeee!
Se vain kuvaa moninaisia yhteisöä, se on jo itsessään ominaisarvo. Sillä emmehän ole kaikki samanlaisia?
Joskus tuntuu siltä, että Dominoivat ovat D-ihmisiä sen takia koska ovat liian heikkoja antaakseen subin/kenenkään päättää asioistaan. Siinä voi mennä kontrolli omaan elämään jos kulkee jonkun toisen perässä. Edes hetken aikaa.