Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Norja - 20.06.2011, 21:53Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka. Kyllä minusta tämä tapahtuma on muutakin kuin SM-henkinen kokoontuminen.
Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.
Lähinnä tuo talkootyön tuloksesta valittaminen on vittumaista siksi, kun johonkin projektiin on hyvää hyvyyttään pistänyt aikaa ja energiaa ja sitä kuitenkin tekee siksi että haluaa tehdä tapahtumasta hyvän ja haluaa että siellä olisi ihmisillä hauskaa jne...On se sitten aika perseestä jos yleisöltä tulee pelkkää kitinää jo kuukautta etukäteen, menee ehkä vähän motivaatio, kun sitä omaa aikaansa voisi käyttää muuhunkin kuin kiittämättömien paskiasten viihdyttämiseen.(En ole järkkäämässä ko. tapahtumaa, enkä tarkoita että kukaan olisi mielestäni paskiainen. Tiedän vain kokemuksesta että jos johonkin on laittanut ilman korvausta ison työpanoksen niin ihmisten valitus ärsyttää ihan suunnattomasti. Paikalle voi tulla tai olla tulematta, mutta pitääkö pahoittaa talkoolaisten mieli ihan väkisin?)
Count me in! Illan bileasu jo työn alla
Ei kai Helsinkiläisten vika ole se, matkustaminen Oulusta maksaa sinne (tai myöskään toisinpäin), Pks-seutulaiselle toi 30 € näyttelee kovasti illan kokonaisbudjetissa, muuten kun pistää matkoja, ruokia, majoituksia jne...Myyjä hinnoittelee tuotteen ja asiakas tekee ostopäätöksen... Jos bileisiin meno 10€ lipunhinnankorotuksesta jää kiinni.... voi voi voi voi voi
Vai on tääläpäin muitakin yhdistyksiä kun ketjureaktio Joo, ei tässä ole nyt siitä 10e kyse enää tässä vaiheessa, vaan periaatteesta. Olen aina pitänyt kinky yhdistyksiä kaikki ihmiset hyväksyvinä, ikään, kokoon. terveyteen, suuntautumiseen tai varallisuuteen katsomatta. Mutta onhan se jokaisen myönnettävä, että 30e eläkeläisen, opiskelian, työttömän tai yksinhuoltajan budjetissa, on todellakin merkittävä summa. Kuitenkin nämä bileet oli (itsenikin kohdalla) odotettu tapahtuma, mutta eniten alko ahdistaa suhtautuminen muiden yhdistysten jäseniin, ainoastaan smurffeille on alennus lippujen hinnassa. Joten, tämä pääkaupunkilisä on minulle henk.kohtasesti liikaa, niinkun varmaan monelle muullekin. Tällä hetkellä, meidän yhdistyksen jäsenistä on 4 perunu bile reissun, ja yks avec. Mutta, onhan siellä pks riittävästi porukkaa bileisiin