Baarin kannatusmaksut
Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.
Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 22.06.2011, 15:04Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.Hitto, miksen minä keksinyt tätä nerokasta ideaa jo aiemmin Ei muuta netin syövereistä pari nätti random ottasua, tarpeeksi kaunokielistä höpinää niin johan minut joku sinne maksaa, ja minusta olisi yhtäpaljon jos ei enemmänkin seuraa sille sedälle kuin LumItaista
Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.
Ymmärtääkseni ei ole vielä jatkuvaa kasvua jos yksissä bileissä on edellisvuotta korkeampi hinta.
Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?
Lainaus käyttäjältä: submit - 22.06.2011, 17:34Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?Minä ainakin, ehdottomasti. Jos nyt lähtisin noin pitkälle, ei jollain kympillä-parilla olisi yhtään mitään väliä.
Jos nytten hinnasta, ei stadissa mihinkään järkättyy tilaisuuteen pääse ton alla , paitsi punk keikoille ja sekin vaan sen takia, että esiintyjät ei ota palkkioita niin paljoa.