Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 20.06.2011, 22:21Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.No on muiden yhdistysten jäsenille reilu alennus.Niille jotka eivät ole yhdistysten jäseniä tai jäsenten avecejasaavat pulittaa vaikka satasen eivätkä silti pääse sisään
Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.
Lainaus käyttäjältä: SirMichael - 21.06.2011, 19:55Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 20.06.2011, 22:21Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.No on muiden yhdistysten jäsenille reilu alennus.Niille jotka eivät ole yhdistysten jäseniä tai jäsenten avecejasaavat pulittaa vaikka satasen eivätkä silti pääse sisään Tossa ilmossa ainakin on selkeesti että alennus lippujen hinnoissa koskee vaan SMRF jäseniä.
Jos ei halua korkean hinnan vuoksi tulla bileisiin niin tarvitseeko sitä kuitenkin heti rientää kritisoimaan (talkoovoimin tehtäviä) bilejärjestelyjä, eikö voi vaan jättää bileet väliin.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 21.06.2011, 15:54Jos ei halua korkean hinnan vuoksi tulla bileisiin niin tarvitseeko sitä kuitenkin heti rientää kritisoimaan (talkoovoimin tehtäviä) bilejärjestelyjä, eikö voi vaan jättää bileet väliin. Minua hieman huvittaa miten kovasti täällä vastustetaan sitä että yritetään herätellä keskustelua hieman 50% hinnanoususta ja kysellä siihen syitä, tietääkseni esim itsen missään vaiheessa ilmaissut että esim. voittoa ei sais tehdä, sanoinhan suoraan että moinen on ihan järkevää jos se on syy. Ilmeisesti keskustelu muusta kuin siitä mitä tänään halusin syödä tai miten on yksinäistä, on turhaa.
Lainaus käyttäjältä: SirMichael - 22.06.2011, 00:46Mutta bileet järjestetään kuitenkin.Mutta toivottavasti mahdollisimman moni paikalle pääsee,ei oo bileitä ilman juhlijoita. (vaikka mulle jäiskin enemmän syötävää)*** Hyvä, että järjestetään. Agroksen paikka on hieno. Saisiko tietää Esiintyjät vai onko se vielä salaisuus?
Mutta bileet järjestetään kuitenkin.Mutta toivottavasti mahdollisimman moni paikalle pääsee,ei oo bileitä ilman juhlijoita. (vaikka mulle jäiskin enemmän syötävää)
Ei oo pakko tulla jos ei haluu.
Lainaus käyttäjältä: SirMichael - 22.06.2011, 00:46Ei oo pakko tulla jos ei haluu.Möö, epäreilu veto! Haluan tulla ja olin valmis maksamaan sen parikinkymppiä lipuista. Mutta yritä tässä entisenä opiskelijana-nykyisenä sairaslomailijana-jonka-hakemus-on-vielä-käsittelyssä päästä Helsinkiin ensin (juna ~60€ edestakaisin) ja sitten vielä repiä se 30€ selkänahasta X.x*menee nurkkaan emottamaan*
Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.