Baarin kannatusmaksut
Pakko tunnustaa, että 60e pelkkiin pääsylippuihin kallisti vaaan kilpailevan toiminnan puolelle
Olen jo kauan sitten säätänyt pääni Agrokselle lähtöön ja merkinnyt viikonlopun kalenteriini. Nyt vasta kuultuani lippujen korotetuista hinnoista otan matkan todella tarkkaan harkintaan. Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka. [...] Mielestäni on aivan sama millä tätäkin selitellään ja perustellaan, mutta minun kantani on se, että tämäntyyppiselle tapahtumalle liput ovat liian kalliit.
Lainaus käyttäjältä: telle - 18.06.2011, 14:07Pakko tunnustaa, että 60e pelkkiin pääsylippuihin kallisti vaaan kilpailevan toiminnan puolelle Olen jo kauan sitten säätänyt pääni Agrokselle lähtöön ja merkinnyt viikonlopun kalenteriini. Nyt vasta kuultuani lippujen korotetuista hinnoista otan matkan todella tarkkaan harkintaan. Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka. Ollaanko nyt aloittamassa uutta jatkuvan talouskasvun linjaa kinky-yhdistystoiminnassa ja toiminnan varat kerätään ronskeilla lipunhinnoilla? Mielestäni on aivan sama millä tätäkin selitellään ja perustellaan, mutta minun kantani on se, että tämäntyyppiselle tapahtumalle liput ovat liian kalliit.
:smurffi:---"Menisköhän sittenkin vaan Tavastialle?"
Agroksenmäen bileet on ykköset! Tunnelma, ympäristö ym. on ihan huippua, eikä yhdetkään bileet siellä vielä ole jääny käymättä. Mutta mutta... viime klubilla maksoin smurffien jäsenmaksun eikä VIELÄKÄÄN ole jäsenkortti postista putkahtanut (yli kuukausi aikaa siitä huom. ). Olen aika pettynyt siihen, enkä ainakaan mitään korotettua hintaa ala kortin puuttumisen takia makseleen. Kellään tietoa tuosta pitkään kestäneestä jäsenkorttien saamisesta? (SirMichael? tai joku muu)
Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.
Mutta mutta... viime klubilla maksoin smurffien jäsenmaksun eikä VIELÄKÄÄN ole jäsenkortti postista putkahtanut (yli kuukausi aikaa siitä huom. ). Olen aika pettynyt siihen, enkä ainakaan mitään korotettua hintaa ala kortin puuttumisen takia makseleen. Kellään tietoa tuosta pitkään kestäneestä jäsenkorttien saamisesta? (SirMichael? tai joku muu)
Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.