Baarin kannatusmaksut
Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?
Lainaus käyttäjältä: tillistallis - 21.06.2011, 18:53Moi,Jäsenkortit lähtevät matkaan jussiin mennessä, samoin vastaukset kyselyihin maksuista yms.Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi? -äkämystynyt namu-
Moi,Jäsenkortit lähtevät matkaan jussiin mennessä, samoin vastaukset kyselyihin maksuista yms.
Lainaus käyttäjältä: Karkki - 12.07.2011, 12:22Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?Tämä kiinnostaisi myös meitä
Lainaus käyttäjältä: Kunzmann - 12.07.2011, 12:47Lainaus käyttäjältä: Karkki - 12.07.2011, 12:22Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?Tämä kiinnostaisi myös meitäItseasiassa tuo on myös minua kiinnostanut jo pidemmän aikaa...
Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi? -äkämystynyt namu-
Lainaus käyttäjältä: namuuN - 11.07.2011, 01:12Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi? -äkämystynyt namu-Toukokuun klubin jälkeen laitoin aikamoisen kasan jäsenkortteja postiin (kaikki joita ei oltu noudettu klubilta), myös namun. Näyttää siltä etteivät ole tavoittaneet vastaanottajiaan. Teen toki kadonneiden korttien tilalle uudet ja pyrin ne laittamaan postiin kaikille niille, joille se ei ole siinä toukokuun lähetyksessä mennyt perille.Minulla on ollut isoja teknisiä ongelmia ja siten jokunen tiedosto on ollut kadoksissa ja isosti sekaisin, myös jäsenrekisterimme. Nyt niitä selvittelen, kun tekniikan pitäisi about pelittää. Olen pahoillani asioiden viivästymisestä.
Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä
Lainaus käyttäjältä: Queena - 12.07.2011, 20:51Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä Minä en.Odottaisi ja olettaisi, että kun periaatteessa samaa väkeä olemme, yhdistyksillä tai ilman, olisi yhteishenkeä ja kannustusta.Mutta kai se niin on että helpompi nähdä kaikki puutteet ja olla kriittinen.Pidän peukkuja, että kaikki menee vielä parhain päin.
Kiitos Tillikselle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.Olin jo ilmoittautumassa bileisiin esittämään ohjelmanumeron "pieni helikopteri", mutta kun kävi ilmi, ettei se olisi näkynyt kuitenkaan edes eturiviin, niin katson parhaimmaksi osallistua juhliin ihan vaan osanottajana.