Baarin kannatusmaksut
"Ennemmin vähän kovempi hinta ja toimijoille asialliset "edut" (ruoka, saunailta jne... mitä missäkin yhdistyksessä). Talkootyö on katoavaa kansanperinnettä suuremmissa määrin ja monestakin tuttu "Tule talkoisiin RUOKAPALKALLA ja OTA MUKAAN OMAT EVÄÄT". Ei pitkällä juoksulla ole kestävää... "quattroverdeEli kyseessä on siirtyminen puhtaasti liiketoimintaa.Jossa osakkaille/jäsenille jaetaan voitto erilaisina etuina.
Lainaus käyttäjältä: quattroverde - 30.06.2011, 10:50Ei kai Helsinkiläisten vika ole se, matkustaminen Oulusta maksaa sinne (tai myöskään toisinpäin), Pks-seutulaiselle toi 30 € näyttelee kovasti illan kokonaisbudjetissa, muuten kun pistää matkoja, ruokia, majoituksia jne...Myyjä hinnoittelee tuotteen ja asiakas tekee ostopäätöksen... Jos bileisiin meno 10€ lipunhinnankorotuksesta jää kiinni.... voi voi voi voi voi Vai on tääläpäin muitakin yhdistyksiä kun ketjureaktio Joo, ei tässä ole nyt siitä 10e kyse enää tässä vaiheessa, vaan periaatteesta. Olen aina pitänyt kinky yhdistyksiä kaikki ihmiset hyväksyvinä, ikään, kokoon. terveyteen, suuntautumiseen tai varallisuuteen katsomatta. Mutta onhan se jokaisen myönnettävä, että 30e eläkeläisen, opiskelian, työttömän tai yksinhuoltajan budjetissa, on todellakin merkittävä summa. Kuitenkin nämä bileet oli (itsenikin kohdalla) odotettu tapahtuma, mutta eniten alko ahdistaa suhtautuminen muiden yhdistysten jäseniin, ainoastaan smurffeille on alennus lippujen hinnassa. Joten, tämä pääkaupunkilisä on minulle henk.kohtasesti liikaa, niinkun varmaan monelle muullekin. Tällä hetkellä, meidän yhdistyksen jäsenistä on 4 perunu bile reissun, ja yks avec. Mutta, onhan siellä pks riittävästi porukkaa bileisiin
Ei kai Helsinkiläisten vika ole se, matkustaminen Oulusta maksaa sinne (tai myöskään toisinpäin), Pks-seutulaiselle toi 30 € näyttelee kovasti illan kokonaisbudjetissa, muuten kun pistää matkoja, ruokia, majoituksia jne...Myyjä hinnoittelee tuotteen ja asiakas tekee ostopäätöksen... Jos bileisiin meno 10€ lipunhinnankorotuksesta jää kiinni.... voi voi voi voi voi
"Ennen kävelin bussin perässä ja säästin rahaa, nykyään kävelen taxin perässä ja säästän enempi rahaa"
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 30.06.2011, 12:46Vai on tääläpäin muitakin yhdistyksiä kun ketjureaktio Joo, ei tässä ole nyt siitä 10e kyse enää tässä vaiheessa, vaan periaatteesta. Olen aina pitänyt kinky yhdistyksiä kaikki ihmiset hyväksyvinä, ikään, kokoon. terveyteen, suuntautumiseen tai varallisuuteen katsomatta. Mutta onhan se jokaisen myönnettävä, että 30e eläkeläisen, opiskelian, työttömän tai yksinhuoltajan budjetissa, on todellakin merkittävä summa. Kuitenkin nämä bileet oli (itsenikin kohdalla) odotettu tapahtuma, mutta eniten alko ahdistaa suhtautuminen muiden yhdistysten jäseniin, ainoastaan smurffeille on alennus lippujen hinnassa. Joten, tämä pääkaupunkilisä on minulle henk.kohtasesti liikaa, niinkun varmaan monelle muullekin. Tällä hetkellä, meidän yhdistyksen jäsenistä on 4 perunu bile reissun, ja yks avec. Mutta, onhan siellä pks riittävästi porukkaa bileisiin Valitettavasti emme voi ilmaiseksi tapahtumia järjestää koska emme saa valtion, kaupungin tai yksityisen tahon rahotusta.En nyt vieläkään ymmärrä tätä nutinaa että vain SMFRn jäsenille on alennus, ainahan smurffit on omiin bileisiin halvemmalla päässyt.Ja kun nytten on suljetut bileet, ei tuota kalleinta hintaa ole ollenkaan...Vai pitäiskö eri yhdistyksille eri hinnat olla???Eikä mikään estä liittymästä SMFRään, saapahan alet ja edut sitte kanssa.Ja oikeuden valittaa ja vaikuttaa yhdistyksen toimintaan.Ei ole rajoja missä asuva voi jäsen olla.Itsekkin asun lähempänä Turkua kun Helsinkiä...
Vai on tääläpäin muitakin yhdistyksiä kun ketjureaktio Joo, ei tässä ole nyt siitä 10e kyse enää tässä vaiheessa, vaan periaatteesta. Olen aina pitänyt kinky yhdistyksiä kaikki ihmiset hyväksyvinä, ikään, kokoon. terveyteen, suuntautumiseen tai varallisuuteen katsomatta. Mutta onhan se jokaisen myönnettävä, että 30e eläkeläisen, opiskelian, työttömän tai yksinhuoltajan budjetissa, on todellakin merkittävä summa. Kuitenkin nämä bileet oli (itsenikin kohdalla) odotettu tapahtuma, mutta eniten alko ahdistaa suhtautuminen muiden yhdistysten jäseniin, ainoastaan smurffeille on alennus lippujen hinnassa. Joten, tämä pääkaupunkilisä on minulle henk.kohtasesti liikaa, niinkun varmaan monelle muullekin. Tällä hetkellä, meidän yhdistyksen jäsenistä on 4 perunu bile reissun, ja yks avec. Mutta, onhan siellä pks riittävästi porukkaa bileisiin
Siis olen käsittänyt että yhdistysten välillä on eräänlainen "herrasmies" sopimus että eri yhdistysten kortilla saa saman alennuksen eri yhdistysten kinky bileistä.
Täys yllätys ollut piirin hajanaisuus ja etenkin valittamisen taso. Jotenkin käsittäis pileiden jälkeen sen, mutta ei etukäteen.Arvostus ja asenne tulee hyvin ilmi,mut onneksi emme ole vähemmistö tai siis Suomen ulkopuolellakin on sadomasokisteja ja bdsm-porukkaa.
Siihen pihalle pääsee ilmaiseksi