Baarin kannatusmaksut
Viimeisin julkinen paikka oli kirkon pihalla tuossa suht lähellä. Se oli siis ei-mitenkään kinkymielessä, hiukka humalassa frendin kanssa, vaikutti tosi hyvältä idealta. Jälkikäteen oon ruvennut vähän funtsimaan, että onko niissä usein jotain valvontakameroita tms?
Lainaus käyttäjältä: mirri - 13.08.2012, 19:24Viimeisin julkinen paikka oli kirkon pihalla tuossa suht lähellä. Se oli siis ei-mitenkään kinkymielessä, hiukka humalassa frendin kanssa, vaikutti tosi hyvältä idealta. Jälkikäteen oon ruvennut vähän funtsimaan, että onko niissä usein jotain valvontakameroita tms? on niissä...ja monasti poliisiasemalle asti.
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 15.08.2012, 11:19Lainaus käyttäjältä: mirri - 13.08.2012, 19:24Viimeisin julkinen paikka oli kirkon pihalla tuossa suht lähellä. Se oli siis ei-mitenkään kinkymielessä, hiukka humalassa frendin kanssa, vaikutti tosi hyvältä idealta. Jälkikäteen oon ruvennut vähän funtsimaan, että onko niissä usein jotain valvontakameroita tms? on niissä...ja monasti poliisiasemalle asti.ei saa yllyttää toista...