Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Karhukolmonen - 18.06.2015, 00:02Lainaus käyttäjältä: Kharon - 17.06.2015, 23:13Ihan peruspaikoissa on tullut runkattua, tietenkin omassa sängyssä, mutta siihen sitten lisänä se kerrat kun huoneessa on ollut kavereita ja ne kerrat kun joku toinen ihminen on nukkunut aivan kiinni mussa. Ollut opittua näissä tilanteissa olemaan aivan järkyttävän hiljaa.Pantu on... Kaikista hauskin paikka on kaveri auto, jonne kysyin partnerin kanssa avaimia, ja kaikki oli täysin tietosia että joo, ne menee sinne panemaan. Kämpässä oli siis paljon ihmisiä, ja se oli yksiö, joten siellä ei voinut oikein mitään tehdä. Muita hauskoja paikkoja on ollu partiokämpän sauna ja samaisen kaverin kämppä, jossa oli ihminen nukkumassa muutaman metrin päässä. Muuten sen kaverin sängyssä myös.Näyttäkää minulle sotilas niin näytän teille miehen, joka pystyy laukeamaan villeimmissäkin fantasioissaan yhdenkään lihaksen värähtämättä.-Pat Conroy Raivostuttaa kun en millään ilveellä saa yhistettyä tota lainausta mun viestiin. Tai sitten väsyttää vaan niin helvetisti että aivot ei skulaa enää ollenkaan. Vituttaa, tossa on selvästi joku elämää suurempi sutkautus mikä nyt meni ohi...
Lainaus käyttäjältä: Kharon - 17.06.2015, 23:13Ihan peruspaikoissa on tullut runkattua, tietenkin omassa sängyssä, mutta siihen sitten lisänä se kerrat kun huoneessa on ollut kavereita ja ne kerrat kun joku toinen ihminen on nukkunut aivan kiinni mussa. Ollut opittua näissä tilanteissa olemaan aivan järkyttävän hiljaa.Pantu on... Kaikista hauskin paikka on kaveri auto, jonne kysyin partnerin kanssa avaimia, ja kaikki oli täysin tietosia että joo, ne menee sinne panemaan. Kämpässä oli siis paljon ihmisiä, ja se oli yksiö, joten siellä ei voinut oikein mitään tehdä. Muita hauskoja paikkoja on ollu partiokämpän sauna ja samaisen kaverin kämppä, jossa oli ihminen nukkumassa muutaman metrin päässä. Muuten sen kaverin sängyssä myös.Näyttäkää minulle sotilas niin näytän teille miehen, joka pystyy laukeamaan villeimmissäkin fantasioissaan yhdenkään lihaksen värähtämättä.-Pat Conroy
Ihan peruspaikoissa on tullut runkattua, tietenkin omassa sängyssä, mutta siihen sitten lisänä se kerrat kun huoneessa on ollut kavereita ja ne kerrat kun joku toinen ihminen on nukkunut aivan kiinni mussa. Ollut opittua näissä tilanteissa olemaan aivan järkyttävän hiljaa.Pantu on... Kaikista hauskin paikka on kaveri auto, jonne kysyin partnerin kanssa avaimia, ja kaikki oli täysin tietosia että joo, ne menee sinne panemaan. Kämpässä oli siis paljon ihmisiä, ja se oli yksiö, joten siellä ei voinut oikein mitään tehdä. Muita hauskoja paikkoja on ollu partiokämpän sauna ja samaisen kaverin kämppä, jossa oli ihminen nukkumassa muutaman metrin päässä. Muuten sen kaverin sängyssä myös.
Minulla erikoisin paikka on ollut kirkon urkuparvella, tosin vain petting-tasolla