Kirjoittaja Aihe: Kirjaudu ulos-teksti  (Luettu 7159 kertaa)

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Kirjaudu ulos-teksti
« : 13.06.2011, 21:03 »
Muistanko väärin vai onko uloskirjautuminen ollut aikaisemmin jossain oikealla puolella.
Nimittäin tässä kohtaa kun se on etusivun ja Foorumin alapuolella on minusta ehdottomasti kaikkein hankalimmassa paikassa.

Itse käytän melkein ainoastaan näitä kahta näppäintä ja nyt vaatii tarkkuutta osuakseni oikeaan sanaan. Kun tähtään Etusivulle kursorin ja sattuu pieni lipsahdus alasuuntaan, sitten olenkin uloskirjautunut...enkä sen jälkeen muista enää salasanaa millä pääsee takaisin sisälle.

Glori

• Vieras
Vs: Kirjaudu ulos-teksti
« Vastaus #1 : 13.06.2011, 21:07 »
Muistanko väärin vai onko uloskirjautuminen ollut aikaisemmin jossain oikealla puolella.
Nimittäin tässä kohtaa kun se on etusivun ja Foorumin alapuolella on minusta ehdottomasti kaikkein hankalimmassa paikassa.

Itse käytän melkein ainoastaan näitä kahta näppäintä ja nyt vaatii tarkkuutta osuakseni oikeaan sanaan. Kun tähtään Etusivulle kursorin ja sattuu pieni lipsahdus alasuuntaan, sitten olenkin uloskirjautunut...enkä sen jälkeen muista enää salasanaa millä pääsee takaisin sisälle.

Minulla tuo näkyy edelleen näytön oikeassa reunassa, heti siinä chatin vieressä. Onko näytön asetukset jotenkin muuttuneet? Onko se yhtä "leveä" kuin ennen?

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #2 : 13.06.2011, 21:15 »
Koneessani on jotain vikaa.
Nyt sama teksti on omalla paikallaan oikeassa reunassa.
Miten on mahdollista kun en mitään säätöjä muuta, niin teksti välillä menee vasempaan reunaan.

Anteeksi väärä hälytys. Ehdin jo huolestumaan.

I-me

• Vieras
« Vastaus #3 : 13.06.2011, 21:57 »
Painikkeet on "kelluvia" eli jos selainruutu on kapeampi kuin koko sivun leveys, alkavat painikkeet kerrostua kahteen riviin..

Ottaa ruudun reunasta kiinni ja vanuttaa niin tuo on taas oikeassa reunassa..  8)

Kitty

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.01.2016, 18:17 »
Kyllä "kirjaudu ulos" on minun koneellani selkeästi ylhäällä oikealla. Äkkiä siellä käväisee.

t.
Kitty

.