Baarin kannatusmaksut
Itse sain vain yhden kolmesta otetusta kuvasta.Kysyin sähköpostitse muita kuvia ja sain vastaukseksi:"kuvatiedostokoot ovat sen verran suuria, että joutuisin lähettämään jokaisen yksitellen spostin liitteenä vastaanottajalle, ja koska kuvattavia ja kuvamateriaalia on erittäin paljon illalta, läpikäytävä sähköpostin lähettämisen määrä on yksinkertaisesti mahdoton tehtävä.Pahoitteluni."
Se on totta, että kuvaaja voi valita eri kuvat kuin mitä malli. Mä oon ainakin sen verran mulkku kuvaaja, että en todellakaan näytä ja anna muita kuvia kun ne, joiden takana voin itse seisoa. Musta on ihann turhaa nyyhkiä perään jos ei saa viidestä kuvasta kuin sen yhden. Muut ovat todennäköisesti olleet persiillään syystä tai toisesta. Valotus vituilla, tarkennus hanurissa tai ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.
Jos se olikin vaan tosta kiinni, niin kannattaa vaihtaa kyllä kuvaaja.
Lainaus käyttäjältä: SMIle - 08.11.2014, 19:53Jos se olikin vaan tosta kiinni, niin kannattaa vaihtaa kyllä kuvaaja.Kuvan vituiksi meno voi olla kiinni niin monesta eri asiasta. Ite hylkään kuvia myös sillä perusteella että jollakulla kuvassa olijalla on silmät kiinni tai muuten vain "vammainen" ilme.Jokaisella itseään kunnoittavalla kuvaajalla on julkaisurima kyllä sen verran korkealla, että paskoja ruutuja ei päästetä maailmalle. Bileissä ei ole aikaa nysvätä sitä täydellistä kuvaa. Olen kuvannut parit bileet ja se on sekä raskasta että epäikiitollista hommaa. Milloin ei saa kaikkia kuvia, milloin kuvien saannissa kestää ja milloin mitäkin.