Baarin kannatusmaksut
Musiikki oli tosiaan liian kovalla, jotta salissa olisi pystynyt keskustelemaan. Huutaakaan ei koko iltaa jaksanut tai olla terassilla tupakan savussa. Vai onko tarkoitus, että tällaisissa bileissä tuijotellaan mykkinä toisiamme? Yleisössä ja sen puuhissa kyllä riittikin katsottavaa toisin kuin ohjelmassa, josta 17/22 euron hinta oli liikaa. Ohjelman puolesta olisin voinut poistua paikalta latex-shown jälkeen.Tuohon jonkun heittämään Esson baari- kommenttiin: jos se musiikin huudattaminen on pääasia niin sitäkin voi tehdä vaikka siellä Esson baarin pihalla omassa autossaan. Tai mennä konserttiin. Jos deejiin hommissa oli kaksi äänentoiston huippuammattilaista, eikö heistä toinen olisi voinut käydä kuulostelemassa volyymin voimakkuutta yleisön joukossa? Tilana Pakkahuone on riittävän suuri ja toimiva, ainakin omin jaloin kulkeville. Kiitos joka tapauksessa järjestäjille ja muillekin mukana olleille. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä tarvitsekaan.
Bilekuvauksessa kävi illan aikana 500 ihmistä ja itse kuvia on siis yli 1000
Lainaus käyttäjältä: Bambi - 09.09.2014, 12:15Bilekuvauksessa kävi illan aikana 500 ihmistä ja itse kuvia on siis yli 1000Täh? Paljonko siellä oli väkee? Mä kuulin arvion että 350 mutta 500! Wau!