Baarin kannatusmaksut
Oletko naisena miettinyt, että miksi ihmeessä saan "tämmöisiä" viestejä jatkuvasti?
Tämän ihanan pervon matkani varrella olen saanut jos jonkinlaista tarjousta itseään Mastereiksi, Domeiksi, Alistajiksi kutsumiltaan miehiltä. Vastauksia ilmoituksiini, vastauksia vastauksiini. Kovasti ovat jotkut itseään kehuneet. Ovat olleet niin maan taitavia piiskan heiluttajia, naisen alistajia, loistavia sitojia ja maanmainioita kurinpitäjiä. Vaan kun sitten on kasvotuksin tavattu, niin kovasti on monenkin miehen profiiili muuttunut. En ole nähnyt maanmainiota alistajaa, pelottavaa kurinpitäjää vaan ainoastaan heikolla itsetunnolla varustetun, henkisesti kovastikin pönäkän miehen ja jonka pönäkkyys poistuu miehestä samalla tavalla kuin ilma täyteen puhalletusta ilmapallosta. Ei, ei ja vielä kerran ei! Ei tuolla tavalla.Sitä joko on Dom tai sitä ei ole. Turha pullistella jos lihaksia ei ole. Henkisiä lihaksia, tarkoitan. Turha pitää naisia, alistuvia, subeja täysin hölmöinä ja sokeina näkemälleen ja vaistoamalleen. Miksi teeskennellä sitä mitä ei ole? Itseäni raivostuttavat kaikenlaiset kotikutoiset wanna be-masterit. Sellaiset, joiden piiskausyritelmiä katsoo henkeään pidättäen ja toivoo, ettei ainakaan kovin kivuliaaseen paikkaan onnistuisi itseään piiskaamaan. Sellaiset, jotka sotkeentuvat köysiinsä ja niistä ilman subin apua pois pääsemättä. Sellaiset, joiden mahtipontinen käskyn alku vaimenee tukahdutetuksi vinkaisuksi jostakin merkillisestä tekemisestä, josta ei saa mitään tolkkua.Jokainen aloittaa joskus. Jokaisella on oikeus olla noviisi, aloittelija, ensikertalainen. Se pitää vain reilusti kertoa. On eri asia olla untuvikko kuin vanha kettu. Untuvikot ovat mukavia, tulevaisuuden Domeja. Vanhat ketut ovat upeita vanhoja kettuja. Wanna be:t ovat ja pysyvät sellaisina, eivätkä muuksi muutu. He ovat sitä sorttia "kinkyseuraa" jollaista en ikinä haluaisi enää tavata ja jota toisaalta löytää (vaikka ei etsikään) joka ainoasta paikasta.
Sais mulle joku joskus, ees vähän, vittuillakin. Seuranhaku on ollut miesten ongelma varmaan siitä asti kun treffiilmoitukset jätettiinkusemalla kannonjuureen. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että kivikautinen tyyli jossa naista lyötiin puunuijalla päähän ja raahattiinkädestä kotiluolaan (Huom! Ei jalasta tai pimppi menee täyteen hiekkaa) toimisi parhaiten vielä tänä päivänäkin.Tosin, en itse hae enkä harrasta suhteita. Ei mulla muuta. -Stoge