Baarin kannatusmaksut
Lähinnä haluaisin saada kropan siihen kuntoon että kelpaisin seksiobjektiksi
Minä en koe seksiobjektina olemisen liittyvän siihen, että objektin kanssa kuuluisi harrastaa seksiä oikeasti. Kyse on enemmän ihmisen ulkonäön ihailua seksuaalisessa mielessä. Useat jefupelaajat, nyrkkeilijät, jääkiekoilijat jne. ovat minulle seksiobjekteja, mutta aika harva ihminen jonka kanssa olen oikeasti tekemisissä kykenevät samaan. Ja ei, en ole koskaan kokenut olevani kenellekään seksiobjekti, vaikka kyseessä olisi ihminen joka haluaa minusta pelkkää seksiä.
Oon marmen kans samoilla linjoilla. Se että haluaa jostakusta pelkkää panoa, ei oo sama asia kuin että tämä henkilö olis seksiobjekti. Seksiobjekti on enemmän fantasia, joku julkkis tms.
Välillä kuulee mainittavan,että jotkut D:t ovat vain sen tavaran perään eikä muun.
Onhan naisissakin niitä, ketkä ovat miehen peniksen perään.Jos Master sanoo ennen sessiota, että sitten tässä sessiossa ei tule seksiä etkä saa munaa sisälle, jotkut nartut loukkaantuvat tästä.
Miksi muuten puhutaan panemisesta seksiobjektoinnin yhteydessä. Ainakin minulle yhdyntä ei ole välttämättömyys. Vaihtelu virkistää ja tuollainen "tänään et saa munaa" on aivan mieletön kiiman laukaisija.... (aah, joutuu kitumaan, kerjäämään (ehkei turhaan), alistumaan olemaan ilman jne.) En voisi tilanteesta loukkaantua.