Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 24.11.2017, 13:48...Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat. Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella
...Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...
Kaikki aidot ihmissuhteet (olivat sitten ystävyys-, rakkaus- tai kinky-suhteita) vaativat molemmilta osapuolilta kykyä kohdata oman intimiteetin pelkonsa. Molempien pitää kyetä avautumaan toisilleen ihan omana itsenään. Suomalainen yhteiskunta eikä myöskään BDSM-maailma ole erityisen hyväksyviä heikkouksille, joten on helpompi sanoa "minä ja minun vaatimukseni" kun pohtia sitä voisiko vähän sietääkin jotain muilta ihmisiltä. Siinähän voi joutua hyväksikäytetyksi...
Monilla cis-miehillä tuntuu olevan tarve määrätä mitä naiset tarvitsevat, eikä uskalleta kohdata naista ajattelevaa yksilönä joka saattaa olla ihan täysin kykenevä määrittelemään omat tarpeensa.
Jos haluaa ymmärtää tuota nainen tarvitsee / nainen haluaa -dynamiikkaa niin allaolevasta saattaa olla apua.Nainen pysyy suhteessa miehen kanssa jos saa sen mitä tarvitsee, mutta ei jos saa sen mitä haluaa.Toisinaan toki nuo kaksi saattaa olla samakin asia, mutta useimmiten naisella nuo haluamiset muuttuu sellaista vauhtia ettei nainen itsekään tahdo perässä pysyä.Ylläolevat ovat hyvinkin sanatarkasti erään aikoinaan hyvin tuntemani naissubin suusta.Allekirjoitan ne täysin.
Täällä on kyllä tosi paljon miehiä selittämässä mitä naiset tarvitsee.
Itse epäilen kyllä, että kukaan ihminen ei ole missään ihmissuhteessa ellei siitä saa jotain jonka kokee itselleen hyödylliseksi jollakin tavalla.
Lainaus käyttäjältä: vila - 24.11.2017, 22:39Itse epäilen kyllä, että kukaan ihminen ei ole missään ihmissuhteessa ellei siitä saa jotain jonka kokee itselleen hyödylliseksi jollakin tavalla.Pointtina ei ollutkaan tuo, vaan se että jos pyrkii antamaan sitä mitä nainen sanoo haluavansa, todennäköisesti iskee kirveensä kiveen. Jos sen sijaan onnistuu antamaan sen mitä nainen tarvitsee, menestyy paremmin.
Nainen pysyy suhteessa miehen kanssa jos saa sen mitä tarvitsee, mutta ei jos saa sen mitä haluaa.