Baarin kannatusmaksut
Kertokaahan, toimiiko kinkyparisuhde? Tai kaipa se toimii, niinkuin mikä tahansa suhde... Vai?
Muutama lainaus tänään julkaistusta Iltasanomien artikkelista. Tästä voisi saada keskustelun tai kaksi aikaiseksi Otin tuohon vain muutaman raadollisimman lainauksen koko jutusta.https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005460353.html"Kun tarjontaa on valtavasti ja kriteerit kovat, seuraukset ovat joskus karuja.""miehet saavat matchin 0,6 prosentin todennäköisyydellä ja naiset 10 prosentin todennäköisyydellä.""Tinderiä käyttävät miehet ovat tyytymättömiä siihen, että eivät saa riittävästi matcheja, ja naiset kokevat, että eivät pääse riittävän syvään keskusteluyhteyteen."
Jossain vaiheessa pitäisi oikeasti tutustua ihmisiin niiden pinnallisten ulkonäkökriteerien ulkopuolella ja yllättyä siitä että voi löytää sitä keskustelua!!
Lainaus käyttäjältä: Nick - 24.11.2017, 13:15Jossain vaiheessa pitäisi oikeasti tutustua ihmisiin niiden pinnallisten ulkonäkökriteerien ulkopuolella ja yllättyä siitä että voi löytää sitä keskustelua!! :peukku:
...Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 24.11.2017, 13:48...Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat. Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella
Lainaus käyttäjältä: Niksu - 24.11.2017, 13:51Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 24.11.2017, 13:48...Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat. Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella No onneksi sä tiädät paremmin, mitä toinen oikeesti tarvitsee, ku henkilö itse. Voitkin opastaa sit näitä eksyneitä yksilöitä haluineen.Ihan siis kaikella rakkaudella ja kunnioituksella.