Baarin kannatusmaksut
Latasin vasta ton Tinskun ja hieman ihmetellen olen selannut oman ikäluokkani (=keski-ikäisten) tarjontaa - yllättävän paljon on urheilullista väkeä liikkeellä. Eli tällaiselle ympäripyöreälle on vähän hakemisessa itselle sopivien - vähemmän urheilullisten, mutta muuten kiinnostavien tyyppien bongaus. Kuvista päätelleen hyvin moni harrastaa golfia. Pari Dom-profiiliakin on tullut eteen. Lyhyen kokemukseni perusteella suosin alkuun small talkia ja tunnustelevaa keskustelua.
Latasin vasta ton Tinskun ja hieman ihmetellen olen selannut oman ikäluokkani (=keski-ikäisten) tarjontaa - yllättävän paljon on urheilullista väkeä liikkeellä. Eli tällaiselle ympäripyöreälle on vähän hakemisessa itselle sopivien - vähemmän urheilullisten, mutta muuten kiinnostavien tyyppien bongaus. Kuvista päätelleen hyvin moni harrastaa golfia . Pari Dom-profiiliakin on tullut eteen. Lyhyen kokemukseni perusteella suosin alkuun small talkia ja tunnustelevaa keskustelua.Lisätty: hymiö.
Mä kesällä kokeilin n. 2 kuukautta tätä. Hain miehenä naisista vakituista leikkikaveria ja kaveria muuhunkin ajan viettoon. Asetuksina 5km etäisyys ja ikähaarukka 20-35. Ite oon 26.Matchejä tuli, hyviä keskustelujakin ja yhdet treffitkin sovittiin, jotka peruuntu edellisenä päivänä. Profiilissa luki kaiken muun seassa, että kinky ja korostetusti polyamorinen. Kaikki kuitenkin kaatu siihen, että muut leikkikaverit ei ollu ok kenellekkään. BDSM olisi käyny kyllä.Ei mulla mitään kummempia kikkoja ollu. Keskusteluja avasin niillä tiedoilla mitä toisen kuvista tai teksteistä selvis. Kysy vaikka kuvissa näkyvistä koirista ensin ja kehuu niitä kivan näkösiks hauvoiks. Sit keskustelut eteni kivasti omilla painoillaan.Mutta niin, seuraa en ikinä oikeesti saanu. Ja koen, että Tinderi ei vaan ole mulle sopiva paikka.
Oikeesti nuo pannat ja vastaavat kaulan ympäryskorut on nykyään niin yleisiä että ei niistä voi mitään päätellä ellei ole suoraan joku koirapanta jossa suurin piirtein lukee "isin pikku lutka"
Ei tulis mieleenkään viritellä moista appia...:/ [...]"et ihmiset hakee ds-suraa tinderistä!? No, niin kai sit....