Baarin kannatusmaksut
Kelaa ny... huoneeseen, mimmi kuumana... *spruits!* "No kato perkele! Morjens..." *ja pois*Hieman siistii!
Zina, se oli semmoinen sivusto kuin "SidoMinut". Kyllä mä sielläkin käyn vielä kattomassa josko olisin saanut vastauksen pariin viestiin jotka kirjoitin. Eikä sillä, oon mä toki joskus käynyt treffeillä 200 km päässäkin, mutta silloin mulla oli auto käytössä. Nyt on vähän hankalampi tilanne - ilman autoa kahden ison koiran kanssa. Se rajoittaa matkustelua ainakin omalla kohdalla aika paljon. Toki jos löytyis joku kiva neitokainen joka olis valmis tulemaan tänne niin sehän olis huippuu =)
Itsellä saattaa olla tiedossa orastava leikkisuhde/vakavampi suhde erään D:n kanssa, joka on löytynyt Tinderistä. Eli kyllä Tinderistäkin voi seuraa löytää. Jos vain uskaltaa, niin kannattaa esittelytekstiin kirjoittaa suoraan olevansa kinky, niin on helpompi saada matcheja muiden kinkyjen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 18.06.2016, 17:05Itsellä saattaa olla tiedossa orastava leikkisuhde/vakavampi suhde erään D:n kanssa, joka on löytynyt Tinderistä. Eli kyllä Tinderistäkin voi seuraa löytää. Jos vain uskaltaa, niin kannattaa esittelytekstiin kirjoittaa suoraan olevansa kinky, niin on helpompi saada matcheja muiden kinkyjen kanssa.Tässä jotenkin epäilen, että onkohan vähän toispuoleista.. Tiedä jos alkaa miespuolisena Tinderissä julistamaan olevansa tälleen avoin seksuaalisesti, niin häviääköhän viimeisetkin rippeet löytää sieltä jotain matcheja. Mut joo tokihan siihen vaikuttaa sijaintikin varmasti. Kaakkoinen Suomi tuntuu olevan Tinderinkin suhteen aika hiljainen..
Tämä tosin edellyttää, että joku lukee niitä profiilitekstejä ennen kuin valikoi ihmisiä pärstän perusteella.