Kirjoittaja Aihe: Tinder  (Luettu 70594 kertaa)

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #45 : 25.10.2015, 03:44 »
Kuullut kyllä tästä Tinderistä vaan enpä ole siellä käyttäjänä. Olen ymmärtänyt, että vonkaajista siellä ei ole pulaa, joten tällainen vanha harppukin voisi sieltä seuraa löytää, vaan kuitenkin .... kiitos ei   8)

Mei

« Vastaus #46 : 25.10.2015, 10:25 »
Oon tavannut kolme ihmistä Tinderin kautta. Yks oli huono pano, yks oli hyvä pano, kolmannest ei tullu panoo. Mitä siitä voikaan sit päätellä. On Tinder ihan hauska jännityksentuoja elämäs ja luo kivaa illuusiota siitä että maailma on täynnä hyvännäkösii miehii jotka haluu lähtee mun kaa kaljalle. (Oonkohan mä sanonu tän tänne jo? Tuli deja vu. No ihan sama.)

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #47 : 25.10.2015, 15:12 »
Ällöttää ja inhottaa koko tinderi, se on ihan kuraa

Köpi Karhu

• Vieras
« Vastaus #48 : 25.10.2015, 16:39 »
Mä oon saanu osumia muutaman mutta sitten kun alkaa niiden kanssa jutella ja kertoa ulkonäöstään tai siitä mitä etsii niin sitten ne jo katoaakin... Transgenderinä ei oo helppoo... Pitäis olla kaunis nainen tai komea nuori mies niin kaipa sitä sitten irtois... ;D Niin ja kinkyjutut pelottaa viimeistään pois... Nössöt!

Warden

• Asiakas
  • **
  • Ihtiäni oon kiittäny ja kiitosta on riittäny
  • Galleria
« Vastaus #49 : 26.10.2015, 10:37 »
Täällä useampi antoi ymmärtää, että Tinderiin mennään facen kautta. Kyllä sinne pääsee muutenkin. Googlettakaa "Tinder" niin löydätte miten.
Panoseuraa naisista olisi löytynyt vaikka kuinka ja suuri osa ilmeisen maksullista, mistä syystä jäi siihen kolmen päivän kokeilupakettiin.

mooky

• Vieras
« Vastaus #50 : 26.10.2015, 11:52 »
On Tinder ihan hauska jännityksentuoja elämäs ja luo kivaa illuusiota siitä että maailma on täynnä hyvännäkösii miehii jotka haluu lähtee mun kaa kaljalle. (Oonkohan mä sanonu tän tänne jo? Tuli deja vu. No ihan sama.)

No kukapa ei sun kanssa haluis lähteä kaljalle...  ;D

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
« Vastaus #51 : 26.10.2015, 23:20 »
Täällä useampi antoi ymmärtää, että Tinderiin mennään facen kautta. Kyllä sinne pääsee muutenkin. Googlettakaa "Tinder" niin löydätte miten.
Panoseuraa naisista olisi löytynyt vaikka kuinka ja suuri osa ilmeisen maksullista, mistä syystä jäi siihen kolmen päivän kokeilupakettiin.

En tiedä mitä olet kokeillut, mutta tinder se ei ollut. Sinne nimittäin kirjaudutaan facetunnareilla, eikä ole kolmen päivän kokeilupakettia, vaan ilmainen käyttää aina. Yhteenkään maksulliseen en ole myöskään törmännyt. Varmasti niitä on, ehkeivät vaan pidä lärvistäni?  :D

Itsekään en välitä facesta, mutta sutaisin tyhjän profiilin ihan tinderiä varten.

Mei

« Vastaus #52 : 01.11.2015, 16:05 »
Tinder on siitä huono että se ei toimi hyvin. :D Viestejä ja ilmoituksia niistä jää tulematta, ja samoja tyyppejä tulee vastaan mitä on jo pyyhkinyt vasemmalle.

nahkuri

• Asiakas
  • **
  • Se joka vitsaa säästää se naistaan vihaa
  • Galleria
« Vastaus #53 : 01.11.2015, 21:27 »
Ihan hauskaa ajanvietettä se on jos ei muuta. Kinkyjä ei ole tullut kuin yksi vastaan matchin muodossa ja sekin jänisti viime metreillä.

Juha K

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
« Vastaus #54 : 03.11.2015, 13:19 »
Tätä vähän pohdin, josko tuolta vinkulelua kannattaisi hakea. Tuntuu vähän nihkeältä kokemusten perusteella? En tiiä.

Mei

« Vastaus #55 : 04.11.2015, 17:06 »
Tätä vähän pohdin, josko tuolta vinkulelua kannattaisi hakea. Tuntuu vähän nihkeältä kokemusten perusteella? En tiiä.
Kokeile, ei siitä mitään menetäkään.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #56 : 04.11.2015, 17:23 »
Paras kinder löytyy mun sepaluksen takaa!  :o

pikkusisko

« Vastaus #57 : 04.11.2015, 17:43 »

Tahmaa sormet ja yllätys on aina pettymys..?

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #58 : 04.11.2015, 17:44 »

REPS  ;D ;D ;D ;D ;D

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #59 : 04.11.2015, 17:53 »

REPS  ;D ;D ;D ;D ;D

No tähän mä oon jo vuosia pyrkiny mut ei vieläkään.
Roiskisin jo lahkeeseen jos pystysin!

>:(

Kelaa ny... huoneeseen, mimmi kuumana... *spruits!* "No kato perkele! Morjens..." *ja pois*
Hieman siistii!

:o