Kirjoittaja Aihe: Tinder  (Luettu 70738 kertaa)

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #30 : 08.09.2015, 23:59 »
Voin hieman kerran tinderiä kokeilleena avata sitä miten se homma menee.

1. Avaat tinderin.

2. Selaat käyttäjä kuvia tyyliin näin: naama, tissit, tissit, naama, tissit, naama, tissit, tissit, tissit, naama, tissit, naama, HYI, naama, tissit, tissit, tissit.

3. Menet runkulle kun kenellekään et kelpaa ja seuraa et joko saa, tai kaikki naiset haluaa fifty shades of grey näkösen jätkän, ja kaikki miehet haluaa sen tissi bimbon.

4. Tai vaihtoehtoisesti runkkauksen sijaan, etsit itsellesi seuraa petinteisin keinoin, eli vedät baarissa kännit ja kadut morkkista aamulla.  ;D
« Viimeksi muokattu: 09.09.2015, 00:26 kirjoittanut Colestramus »

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #31 : 09.09.2015, 00:46 »
Itse Tinderiä kokeilleena tutustuin kyseisen sovelluksen kautta pariin kinkymieheenkin, vaikka mitään vakavampaa heidän kanssa ei tullutkaan. Lyhyesti voisi todeta, että jos panoseuraa etsii niin sitä varmasti Tinderistä löytää. Mutta tiedän myös ihmisiä, jotka ovat Tinderin kautta löytäneet parisuhteen.

Zina

• Vieras
« Vastaus #32 : 09.09.2015, 06:25 »
Zina, se oli semmoinen sivusto kuin "SidoMinut". Kyllä mä sielläkin käyn vielä kattomassa josko olisin saanut vastauksen pariin viestiin jotka kirjoitin. Eikä sillä, oon mä toki joskus käynyt treffeillä 200 km päässäkin, mutta silloin mulla oli auto käytössä. Nyt on vähän hankalampi tilanne - ilman autoa kahden ison koiran kanssa. Se rajoittaa matkustelua ainakin omalla kohdalla aika paljon. Toki jos löytyis joku kiva neitokainen joka olis valmis tulemaan tänne niin sehän olis huippuu =)

Ok, noilla spekseillä kieltämättä hieman hankalaa ressata. Mutta älä huoli, kyllä sut joku ihanuus pian korjaa talteen.  :)

BabygirlBetty

• Vieras
« Vastaus #33 : 09.09.2015, 11:44 »
Pois turha sosiaalisuus ja muut hömpötykset, tämä on Suomi. >:D
Ihana  :D

Boo

• Vieras
« Vastaus #34 : 09.09.2015, 14:29 »
On tullut kokeiltua, ja kyllähän sieltä löyty tosi mukavaa seuraa. Siis ihan ihmissuhdemielessäkin. Siinähän tuo on vähän vaikea, että ei oikein tiedä mitä sieltä kukakin hakee. Ja sitten myös se, että koko homma perustuu pitkälti kuviin, mutta kun jotkut ihmiset vaan ovat tosi huonoja ottamaan kuvia itsestään, ja toiset taas puolestaan älyttömän hyviä. Kuvat ei sitten välttämättä kerrokaan ihmisestä niin paljoa - ulkonäöstä tai luonteesta.

Jos hakee kinkympää seuraa niin suosittelen ennemmin kokeilemaan vaikka OKCupidia. Se eroaa muista deittisivuista siinä, että tuolla voi vastailla erilaisiin kysymyksiin, ja samalla määrittää mitkä vastaukset itse hyväksyy tai haluaisi kumppaniltaan. Sitten se laskee erilaisia yhteensopivuusprosentteja (SCIENCE) ja tekee myös semmoisia taulukoita ihmisten vastauksista, joista voi katsoa esimerkiksi sen miten "kinky" joku on suhteessa sa saman ikäisiin saman sukupuolen edustajiin. Hän esimerkiksi ei ole kinky.

Ja sitten voi katsoa esimerkiksi mitä toinen on vastannut vaikkapa kysymykseen "Would you ever consider a relationship where you would take on an exclusive sexual role as master or slave?" tai "Do you think you could ever enjoy being humiliated as part of a sexual experience?" (siis jos on vastannut ja jättänyt vastauksen julkiseksi, ja yllättävän moni on). Kyseessä on siis ihan tavallinen koko kansan nettisivu, mutta siinä on tämmönen kinkyilyoptio vaan bonarina.

[admin] linkki kontaktisivulle poistettu
« Viimeksi muokattu: 09.09.2015, 14:47 kirjoittanut Glori »

LiseCohen

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #35 : 09.09.2015, 16:47 »
Mikä se Tinderi on? Onko se jotain syötävää niinku Kinderi?

Northern82

« Vastaus #36 : 09.09.2015, 22:41 »
Mikä se Tinderi on? Onko se jotain syötävää niinku Kinderi?
Joo vähän sellasta syötävää se on. Samaan tapaan huonot kinderit jää hyllylle ja parhaat viedään käsistä.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
« Vastaus #37 : 02.10.2015, 12:56 »
No niin, laitoin Whiplrin, tein profiilin ja aloin etsimään kinky-seuraa. Löytyi 2 naista, toinen 100 km päässä ja toinen 200 km päässä. Haluiskohan joku tulla Whiplaamaan tänne vähän lähemmäs, tyyliin Espooseen päin...?

Whiplaamista, hihhii...

Musta taitaa olla tulossa luddiitti kun en jaksa enää yhtään uutta atksomeappia.

Synti

• Asiakas
  • **
  • Voroileva kisu
  • Galleria
« Vastaus #38 : 02.10.2015, 14:48 »
Oon käyttäny Tinderiä aina välillä, eksäni tapasin siellä.. ja eksyi sinne sitten takaisin eikä "ollut aikaa parisuhteelle"  ;D
Aina välillä asennan Tinderin uudestaan ja saan päivässä yliannostuksen urpoista ja poistan sen taas. Käyhän se näinkin..  ::)

Misskoo

• Vieras
« Vastaus #39 : 02.10.2015, 14:55 »
Olen löytänyt Tinderistä paljon enemmän kinkyseuraa kun esim. vaikka täältä.

Pitkän aikaa olin sitä mieltä, ettei sieltä löydy mitään järjellistä kunnes löysin sieltä ihan yllättäen oikean ihmissuhteen. Että vaikka se käykin vähän tylsäksi se Tinder vähän ajan 'pelaamisen' jälkeen, niin älkää lannistuko :)

Tiera

• Asiakas
  • **
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
« Vastaus #40 : 02.10.2015, 17:09 »
Kyllähän sieltä panoseuraa voi halutessaan löytää, mutta niin myös muualtakin ja ehkäpä helpommalla. Hieman tylsä sovellus, kun ei siellä oikein oman makuisia miehiä niin paljon ole ja jos on, niin jostain syystä ne ei minusta tykkää.  >:D Välillä tulee ajankuluksi selailtua, hyvin hyvin harvoin mitään juteltua.

Synti

• Asiakas
  • **
  • Voroileva kisu
  • Galleria
« Vastaus #41 : 20.10.2015, 20:19 »
Taas vaihteeksi käytössä ja heti tuli kolme supermatchia. :D Tunnenpa itseni halutuksi..  ;D ;D ;D

Nepo

• Kanta-asiakas
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
« Vastaus #42 : 21.10.2015, 00:01 »

:))

Synti

• Asiakas
  • **
  • Voroileva kisu
  • Galleria
« Vastaus #43 : 21.10.2015, 06:33 »

:))

Kelpaiskohan manaatti bikineissä?  O:-) :love:

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
« Vastaus #44 : 25.10.2015, 00:28 »
Vois kyllä nöyryyttää itseään kokeilemalla tätäkin deittipalvelua. Ja vielä mun Dirtymary feissarin taiteilijaprofiililla, niin ei ainakaan se kinkyasia jäis kelleen epäselväksi :D.

FBn säännöthän kieltää tuommoisten feikkiprofiilien tekemisen... ja varsinkin fettarikuiven käyttämisen profiilikuvana.