Kirjoittaja Aihe: Tinder  (Luettu 70574 kertaa)

vide

• Vieras
Tinder
« : 26.02.2014, 22:44 »
Joo tällänen sovellus ja kuulemma hirvee sutina.
Onkos kukaan kokeillut?
Itse yritin, mutta oikeita tietoja ei voi antaa ja facebookkiin en mene jolla sinne pitäs kirjautua.

GentBoutellier

Vs: Tinder
« Vastaus #1 : 27.02.2014, 00:13 »
Kyllä ainaki nuorten keskuudessa aika kovassa käytössä. Periaatteessa tuo ohjelma ei ole sinänsä mitään uutta- ihmiset on siirtynyt someen jonkun aikaa jo. On kokemusta, jonku verran.  Tuohan on aika sidoksissa pärstäkertoimeen. Jos on miellyttävä naama (komea tai kaunis), niin sitten onnistaa aika hyvin. Jos joku ei tiedä ohjelmasta niin sinne siis liitytään facebookin tiedoilla, jolloin ne kuvatkin tulee sinne Tinderiin. Periaate on, että sulle tulee liukuhihnalta kuvia ihmisistä ja sitten painat sydäntä, jos miellyttää. Rastia, jos ei miellytä. Kun vastakkainen osapuoli painaa myös sydäntä, niin alkaa keskustelu.

Omasta kokemuksesta vielä sen verran, että sieltähän juttuseuraa saa melko varmasti. Yleensä juttelu lopahtaa jonku ajan jälkeen, mutta jos on valmis tapamaan henkilöä, niin kyllä se yleensä jotain poikii. Ei sinne kukaan oikeastaan turhaan liity. Siellä on ihmiset liikkeellä erilaisilla taka-ajatuksilla, jotkut haluaa vain yhden yön juttuja ja jotkut pidempiaikasta. Ei pitäisi ainakaan facebookissa mitään näkyä, että olet liittynyt tai muutenkaan siihen liittyvää. :)

Abbath

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.02.2014, 18:11 »
Mulle jäi tuosta vähän sellainen hot or not-fiilis, jossa kumpikaan ei jaksa sen kummemmin lähteä avaamaan keskustelua, vaan sitä vain zombiena tykkää kaikista, jotka on vähänkin miellyttävän näköisiä ja hylkää muut.

Kinkyman

• Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Switch ja peruspervo
  • Galleria
« Vastaus #3 : 18.05.2015, 18:40 »
Kauniilla kuvilla tuntuu saavan siellä seuraa. Omana outona itsenään ei. Paras mainos pärjää :)
Olen itse pohtinut miten siellä vihjailisi kanssa kinkyille ja bdsm neidoille olevansa kinky. Jotenkin suoraan asian ilmaisu esim siinä tekstissä ei houkuttele kun siellä tuntuu myös työkavereihin törmäävän.

Tigrita

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #4 : 18.05.2015, 18:56 »
Oman kokemuksen mukaan sieltä haetaan lähinnä huvitteluseuraa ja miehistä yllättävän moni on varattuja. Tai ehkä mä vaan vedän puoleeni kaikkea paskaa. Ei ku siis annan sydämiä vaan niille väärille vaihtoehdoille. Mutta tylsäähän ei ole ja juttuseuraa tosiaan löytyy. Etenkin näin kun asuu pk-seudulla niin porukkaa riittää, mistä haravoida. Mut sanoisin silti et kategoriassa tappotylsän viikonlopun pelastus. Ei mitään sen kummempaa.

Blondie77

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
« Vastaus #5 : 18.05.2015, 20:39 »
Itse en ole Tinderiin mitenkään tutustunut, kun koko ajatus siitä että valitsisit kumppanin/tai edes ottaisit ensi kontaktin pelkän kuvan perusteella tuntuu vieraalta ajatukselta. Vaikka kyllähän siinä toisessa pitää joku juttu olla myös visuaalisesti mikä miellyttää ;).

Jotenkin vaan tulee heti mieleen eräs baarireissu viime syksynä ja tiskillä joku mies sarjatulella heitti punaista ja vihreää.. Käytti about 2 sekuntia/profiili  :o..

Pari ystävääni on Tinderissä ja sitä kautta kavereilta tulleet kommentit pitkälti muiden kommentoijien kanssa linjassa.. Eräs ystäväni joka käyttää ko. palvelua sanoi juuri tässä yksi päivä että kyllä siellä selvästi näkyy (nyt hittielokuvan myötä) profiileja joissa kinkyyttä on tuotu esille.. Se, onko se kinkyyttä vai mielenkiintoa BDSM:ää kohtaan tarina ei kerro...

Kinkyman, aina voi vedota naamiaisiin jos tulee puhetta tuttujen kanssa  ;D 8)

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #6 : 18.05.2015, 21:48 »
Vois kyllä nöyryyttää itseään kokeilemalla tätäkin deittipalvelua. Ja vielä mun Dirtymary feissarin taiteilijaprofiililla, niin ei ainakaan se kinkyasia jäis kelleen epäselväksi :D.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #7 : 18.05.2015, 22:15 »

Infoo kun valmista niin tullaan tykkäämään  :D

Vois kyllä nöyryyttää itseään kokeilemalla tätäkin deittipalvelua. Ja vielä mun Dirtymary feissarin taiteilijaprofiililla, niin ei ainakaan se kinkyasia jäis kelleen epäselväksi :D.

halpahutsu

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.05.2015, 22:20 »

Infoo kun valmista niin tullaan tykkäämään  :D

Kai se munki pitää taas uudestaan alkaa tähän nöyryytyssaittiin kuukauden tauon jälkeen  ;D  :love: tai sitte kun oon sielläpäin seuraavan kerran...

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #9 : 18.05.2015, 22:38 »
Aika turhahko softa ja tuntuu, että toimii koko ajan huonommin ja huonommin. Tuolla on myös kauhee kasa botteja nykyään, jotka yrittää houkutella epämääräisille sivuille.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #10 : 18.05.2015, 22:48 »
En nyt muista missä kuussa viime vuonna menin tinderiin siskon innokkeesta. Oli suht vauhdikas alku, eka match tuli alta 5min ja 15min päästä neiti ehdottelikin jo full actionia  ;D no paljastui että oli 100km päässä eikä kumpikaan jaksanut kuitenkaan nähdä vaivaa lähteä niin pitkälle hurvittelemaan. On siellä kausiluontoisesti tullut käytyä, muutama tuttavuus tullut

Niksu

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.05.2015, 15:42 »
Itsellä homma toimii Tinderissä todella vaihtelevasti. Seksiseuran hakijoihin en yllätysyllätys miehenä ole niin törmännyt. Mutta taas prkleen sama juttu kuin muuallakin, siis jos erehtyy kertomaan jossain vaiheessa omasta jutustaan edes varovasti, niin jengi juoksee kirkuen karkuun. Tai sit se johtuu jostain ihan muusta :D

iines

• Vieras
« Vastaus #12 : 20.05.2015, 00:57 »
Ihan hauska sovellushan tuo on, välillä huomaa käyttävänsä ihanku jotain yksinkertasta peliä, selailee vaan, melkein edes katsomatta kunnolla ketään :D mut joo, onhan se sieltä toisinaan seuraa löytynyt, välillä seksiseuraa, välillä juttuseuraa.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #13 : 20.05.2015, 04:58 »
En ole fakepookissa. Eipä ole sillon nämä siihen liittyvät sovelluksetkaan kovinkaan tuttuja.

Pois turha sosiaalisuus ja muut hömpötykset, tämä on Suomi. >:D

Macy

• Vieras
« Vastaus #14 : 20.05.2015, 09:20 »
Deittipalvelu siinä missä muutkin, ihan harmiton kapistus. Toiset ottaa vakavammin ja toiset kepeämmin.
Testasin joskus miehen valvovan silmän alla ja heti alkoi pulina ja pölinä kylillä kuinka se akanhupakko siellä etsii miehiä.  ;D