Baarin kannatusmaksut
1. Joukko vitsailijoita tulee vastaamaan tähän ketjuun jotain oikein vitsikästä ja koko ketjun pointti unohtuu saman tien,
Disclaimer vielä: tällä en siis millään muotoa tarkoita että kaikkien subien pitäisi suostua kaikkeen mahdolliseen, vaan että minä tarvitsen sellaisen jonka keltaiset kulkevat suurinpiirtein amputaatiossa.
Lainaus käyttäjältä: Lilith - 27.02.2014, 18:22 Disclaimer vielä: tällä en siis millään muotoa tarkoita että kaikkien subien pitäisi suostua kaikkeen mahdolliseen, vaan että minä tarvitsen sellaisen jonka keltaiset kulkevat suurinpiirtein amputaatiossa. Ahaa, aina kun olen nähnyt Lilithin nikin, mietin mitä hänen allekirjoituksensa "amputaatio keltainen" tarkoittaa.Tässä selitys siihen.
Tuo Wibben kommentti "runsas spermantuotanto ja viritiliteetti, on siis mies eikä hiiri" Herätti kysymyksen mieleeni En viitsinyt aloittaa kuiteskaan ihan uuttaketjua sen takia! Onko siis ymmärettävä että, miehisyys on kiinni seksuaalisesta kunnosta? Kyvystä kuinka muna seisoo? hmm...Aika heikoilla mennään jos se on kriteerinä miehisyydelle (mielestäni) Näin rapia viisikympisenä miehenä...en koe että, mahdollisen naisystäväni/puolisoni naiseus olisi mitenkään kiinni siitä vieläkö pillu kostuu luonnollisesti vai tarvitaanko liukkaria apuna joskus. Minusta nuo molemmat kysymykset ovat normaaleita luonnonmäärämiä juttuja...kellä ne esintyy milläkin tasolla. Sukupuolesta riippumatta. Ihmisen miehisyyttä/naiseutta ne ei vähennä mitenkään!! Joskus saa olla huonompi viriliteetti tai kuivemmat paikat...Joskus ne taas voi olla paremmat kenellä tahansa...Olipa sitten vanilja, sub, master tai dom... Kivaa voi olla siitäkin huolimatta Ps. Uskon kyllä, tokkopa Wibbe ihan noin suoraviivaisesti ajattelee kuitenkaan, mitä tuo yksittäinen lause, irroitettuna kertoo. Muut rivit kertoo muutakin toki. Heräsi vain tuo ajatus