Baarin kannatusmaksut
Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 26.02.2014, 10:07Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.Niin mikä on oikea D/s suhde. Eikö sen jokainen pari määrittele itse? Toisilla rajat on toiset ja toisilla toiset?
Lainaus käyttäjältä: r_863 - 26.02.2014, 10:11Lainaus käyttäjältä: Raippa - 26.02.2014, 10:07Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.Niin mikä on oikea D/s suhde. Eikö sen jokainen pari määrittele itse? Toisilla rajat on toiset ja toisilla toiset?Niin mitä se saattaa vaatia?
- tykkää minusta ja minä hänestä
*ei poly, mut bi saa olla*ei teinipissis *ei uranainen*ei turhantarkka-nipo-hellapoliisi-tm. skitso..*ei tunnustaudu hevy masoks eikä itsetuhoiseksi*ei ajattele hyötyvänsä esim. taloudellisesti Isännästä..*haluaa oppia itsestään, mutta häntä kiinnostaa myös Isäntänsä ajatusmaailma ja ymmärtää etttä Isäntä ajattelee pääsääntöisesti subinsa parasta*luottaa Masterinsa arvostelukykyyn ja toimintatapoihin niin D/s,S/m kuin arjen askareissakin -Isäntä hoitaa ja pitää minkä lupaa*rock-henkinen, hieman rämäpää, uskallikko, villikissa, seksikäs, haluttava*sopivasti tempperamenttia ja luonnetta -snadisti alistettava*ei mikään seinäruusu nöösä tuppisuu arkajalka harmaa näkymätön..*kokeilunhaluinen, ei pelästy omituisiakaan sessioita/ Isännän päähänpistoja*rento elämänasenne ja perusarvot sovitettavissa Isännän maailmankatsomukseen*pitää tietyssä määrin säännöistä*D/s suhdetta ei voi erottaa parisuhteesta*kaunis pillu, nätit jalat ja ihana luonne
Tässä on kaikki, mitä mää ajattelen tästä jutusta..Jos mä löytäisin Masterin tai Dommen, joka ajattelee tällein..ja sit se vielä tykkäis musta..ni kyllä luottaisin ja söisin kädestä, istuisin iltaa vaikka häkissä juttelemassa maailman vankipolitiikkaa. <3