Baarin kannatusmaksut
Karkkikauppasubit Nuo suloiset olennot, jotka kertovat, mistä tykkäävät ja mistä eivät, jotka ovat kykeneviä keskusteluun ja tietävät oman arvonsa. Joiden kanssa saa rauhassa olla karkkikauppadomme, vieläpä aika valikoiva sellainen. (Olen oikeasti aika kiitollinen tästä termistä, vaikka se olikin alunperin tarkoitettu halventavaksi nimitykseksi not-so-true-subeille, se on matkan varrella minusta muodostunut hyvin kuvaamaan niitä, jotka termin ovat omakseen ottaneet.)
Miksi piirre on epätoivottava? Voisiko se olla hyvä missään tilanteessa? Onko karkkikauppasubi hankala subi? Ei tarpeeksi alistuva? Vai liian haasteellinen? Vaiko peräti tietyllä tavalla feikki?
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 25.02.2014, 06:22Miksi piirre on epätoivottava? Voisiko se olla hyvä missään tilanteessa? Onko karkkikauppasubi hankala subi? Ei tarpeeksi alistuva? Vai liian haasteellinen? Vaiko peräti tietyllä tavalla feikki?Voiko karkikauppasubi olla hankala? Ehkä siinä tapauksessa kun toinen osapuoli on enemmän sen tyyppinen joka ei subia kuuntele vaan tekee mitä lystää, olkoot se sitten sovittujen rajojen sisällä. Tällainen asetelma varmasti on hankala.
Mä olen mieltänyt karkkikauppasubin täysin toisin kuin valtaosa vastanneista.Mulle karkkikauppasubi on se yleensä nuorehko nainen tai MILF joka kiertää portinvartijamassulta toiselle nopean rundin muutamassa kuukaudessa hävitäkseen skenestä parin, kolmen vuoden kuluttua ilmestymisestään saatuaan rundin valmiiksi ja jysähdettyään jossain vaiheessa kierrostaan jonkinlaiseen stabiiliin tilaan.Karrikoiden siis.
Tuo kaksi- kolme vuotta kattaa suuren enemmistön.Enemmänkin ajattelin tuota elämysshoppailua, maasturilta toiselle uusien juttujen perässä ja jopa pitäen samaan aikaan rinnakkain useita masterisuhteita.Puolestani tuo toiminta on ok, itse pysyttelen ringistä erossa, mahdollisuuksien mukaan.