Kirjoittaja Aihe: Profiilikuvien lisääminen  (Luettu 5420 kertaa)

Inor

• Vieras
Profiilikuvien lisääminen
« : 24.02.2014, 21:19 »
Miten ihmeessä kaikki lisätyt kuvat saisi profiilikuviin? Step by step-ohjeet kiitos  :-\

Nemean

• Kanta-asiakas
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Profiilikuvien lisääminen
« Vastaus #1 : 24.02.2014, 21:58 »
Aukaiset oman profiilin -> klikkaat profiilinäkymäsi oikeasta laidasta tekstiä jossa lukee "profiilikuvat" -> klikkaat -sivun alalaidassa olevaa "Lisää kuva" tekstiä.
Annat sille nimen, kuvauksen ja valitset "albumin", jonka jälkeen valitset kuvan koneeltasi ja tallennat.

Inor

• Vieras
« Vastaus #2 : 24.02.2014, 22:46 »
Mulla on varmaan sitten joku bugi, kun tuohon ei lainkaan tule sitä kuvan valintaa. Pääsen vain siihen vaiheeseen missä nimetään kuva ja valitaan albumi.

Kahlittu

• Vieras
« Vastaus #3 : 24.02.2014, 22:47 »
Profiilikuvat ja kuvagalleria on kaksi eri asiaa

Inor

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.02.2014, 23:07 »
Tiedän. Mun ongelma onkin lisätä sinne profiilikuviin, galleriaan saan niitä kyllä.

Nemean

• Kanta-asiakas
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
« Vastaus #5 : 24.02.2014, 23:23 »
Katsoessani teikäläisen profiilia, siellä näkyy myös profiilikuva jossa näkyy mm. musta korsetti.
Profiilikuvien kansioitakin näkyy kaksi kappaletta (tosin molemmat ilmoittavat kuvien määräksi 0).

Oranssilyhty

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #6 : 25.02.2014, 02:03 »
Mulla on varmaan sitten joku bugi, kun tuohon ei lainkaan tule sitä kuvan valintaa. Pääsen vain siihen vaiheeseen missä nimetään kuva ja valitaan albumi.

Huomaa että pitää painaa vasemman reunan "lisää kuva"-sanaa, ei oikean reunan ikonia, joka näemmä tekee uuden kansion.

Inor

• Vieras
« Vastaus #7 : 25.02.2014, 11:41 »
Okei nyt taisi löytyä se ongelma