Baarin kannatusmaksut
Hyvä D on tietysti juuri sille omalle subilleen se sopiva vastakappale. Jollekin toiselle samainen D voi olla turha tusinahamsteri.
Lainatakseni :-Hyvä masteri ei käsittele väärin tai liian kovaa vaan niinkuin haluan-Hyvä masteri ei läträä viinan kanssa-Hyvä masteri ei petä-Hyvä masteri on rehellinen-Hyvä masteri antaa turvaa -Hyvään masteriin voi luottaa ja kemiat toimii-Hyvä masteri on juuri sellainen kuin haluanEiku.. jumalauta, oliks tää harlekiini -palstan "Etsitään ihanne aviomiestä!" ketju ? Joskus, kuten olen ennenkin sanonut, hamstereilla tuntuu olevan tosi vaikeeta."Slaves shall serve"-Stogeps. Tämä EI ollut provokaatio vaan oma rehellinen näkemykseni.*edit*Mielestäni hyvä masteri on sellainen, että kun sen näkee ekan kerran kusee alleen pelonsekaisesta kunnioituksesta.Se kohtelee laumaansa kuin koiria ja kouluttaa ne mielensä mukaiseksi.Mä olen nähnyt sellainen Dominan tasan kerran, vuosi oli '9x ja mä olisin nuollut sen kengät.
Onko "D" käsitteenä täsmälleen sama asia kuin otsikossa haettu "Master"? (Toki asia palautuu henkilökohtaiseksi sanojenmäärittelyksi, jossa rajanveto on vaikeaa ja käytännön päällekkäisyyttä paljon, mutta väitän silti, että pohjimmiltaan ja lähtökohtaisesti ei.)
Mielestäni hyvä masteri on sellainen, että kun sen näkee ekan kerran kusee alleen pelonsekaisesta kunnioituksesta.Se kohtelee laumaansa kuin koiria ja kouluttaa ne mielensä mukaiseksi.