Baarin kannatusmaksut
Hyvä hyvä. Nyt taas voi katsoa kokonaisen kauden putkeen ja jäädä odottamaan miltein vuodeksi seuraavaa. Olen tätä malttaen säästellyt
Lainaus käyttäjältä: koo - 10.04.2016, 21:46Hyvä hyvä. Nyt taas voi katsoa kokonaisen kauden putkeen ja jäädä odottamaan miltein vuodeksi seuraavaa. Olen tätä malttaen säästellyt Oli ihan hyvä kausi, mutta niin klifhängeri loppuettä kannattaa vielä odottaa:)
No odotusta voi helpottaa katsomalla seasonin Fear of the Walking Deadia, mikä myös tuntui oikein katsottavalta sarjalta...
Ihan hyvä kausi oli joo, mutta jotain uutta twistiä odottaisi sarjaan, jotenkin nuo juonikuviot kiertävät kehää tyyliin "sankarimme törmäävät vaaralliseen porukkaan, muutama kuolee, sankarit antavat pahiksille lopulta turpaan ja vaellus jatkuu".Niin paljon kun tykkäänkin jutun psykologisesta puolesta ja ihmissuhdekuvioiden kehittymisestä, haluaisin saada lisää tietoa mitä helvettiä ko. maailmassa on tapahtunut. Tuskin sarjan tekijöillä on aikomustakaan lähteä ratkomaan syytä miksi porukka muuttuu kuollessaan zomppareiksi, mutta jotain tarinaa edes sinnepäin voisivat tarjota...
Kuvernööri on silti ehkä ykkösenä "panisin"-listalla. Poistui keskuudestamme liian aikaisin.
Kun Fear the Walking Dead tuli myös puheeksi, niin harvemmin olen nähnyt yhtä epämiellyttävää päähenkilöä kuin Nick.