Baarin kannatusmaksut
Käsittääkseni henkilökunta on kerran pyytänyt että ruoskaa ei paukuteltaisi ulkona ravintolan edessä ja sen jälkeen näin ei ole tehtykään. Eiköhän tässä nyt ole tehty kärpäsestä härkänen ja juorut ovat paisutelleet asiat aika kauas todellisuudesta.
Isabella..ja tätä on tapahtunut jo aiemminkin kuin viim 3 viikon aikana.Joko suljet silmäsi liian hyvin,poistut liian aikaisin tai olet sokea.
Tosin sanon nyt kyllä että lyhyen noin 4 vuoden miitti historiani aikana meno ei paljoakaan ole muuttunut (ja tämä on vain minun mielipiteeni)
Lainaus käyttäjältä: Nepo - 12.02.2014, 22:12Isabella..ja tätä on tapahtunut jo aiemminkin kuin viim 3 viikon aikana.Joko suljet silmäsi liian hyvin,poistut liian aikaisin tai olet sokea.Huonoa/epäsopivaa käytöstä on tosiaan minunkin mielestäni aina mahtunut mukaan satunnaisesti ja se on varmaankin väistämätöntä siellä missä ihmiset kokoontuvat. Jokainen ihminen - niin pervo kuin vaniljakin - on kuitenkin vastuussa omista tekemisistään. Jos näkee jonkun käyttäytyvän sopimattomasti, järkevintä on varmasti mennä huomauttamaan asiasta paikan päällä. Tuskin asioiden puiminen täällä kauheasti vaikuttaa esim. siihen että joskus jotkut juovat liikaa ja tekevät sitten tyhmyyksiä. Enimmäkseen ihmiset kuitenkin käyttäytyvät varsin asiallisesti.Lainaus käyttäjältä: frozenbutterfly - 12.02.2014, 23:43Tosin sanon nyt kyllä että lyhyen noin 4 vuoden miitti historiani aikana meno ei paljoakaan ole muuttunut (ja tämä on vain minun mielipiteeni)Olen käynyt miiteissä nyt viisi vuotta ja en tosiaan minäkään ole huomannut että huonon käytöksen määrä olisi lisääntynyt. Satunnaista urpoilua nyt vaan välillä tulee vastaan
Alunperin miitit haluttiin järjestää ravintolassa, koska tällöin voitiin tutustua toisiin useammin ja keskustella aiheesta. Paino on edelleenkin sanalla keskustelu. Olen aikoinaan pyytänyt Majavan omistajalta lupaa saada kokoontua keskiviikkoisin sinne alakertaan, koska se on sopiva miljöö ja silloin oli varsinainen miittipaikka menossa remonttiin. Omistaja oli ilahtunut, kun kerroin, että me vaan kokoonnumme ja keskustelemme, emmekä harrasta mitään muuta ravintolan järjestyssääntöjä vastaan. Nyt pyydänkin teiltä hyvät miittaajat käyttäytymään siellä normi ravintola-asiakkaiden tavoin (toivon tosin, että jatkaisitte sitä paljon sivistyneempää linjaa mitä minun vieraillessani on oltu). Siellä voi esitellä esim. ruoskia ja muita, mutta tehdään se niin, ettei muut asiakkaat ja henkilökunta kiinnitä siihen huomiota. Huonolla käytöksellä minä saan omistajalta syyn niskoilleni, koska olen aikoinaan luvannut, ettei meistä ole siellä haittaa, vaan ainoastaan parannamme keskiviikkoillan myyntiä. Omistaja ei ole ahne, mutta on sanansa pitävä mies ja sitä hän odottaa muiltakin.Pip
Bullwhipin heiluttaminen baarin edustalla on mielestäsi ok? Tai pöydällä sormettaminen, kun muut asiakkaat on menossa vessaan?
Lähinnä kyse on siitä, että joku roudari siellä provosoituu siitä piiskanheiluttamisesta ja se johtaa turpakäräjiin, jonka seurauksena yksi, tai useampi viedään putkaan. Jos omistaja/henkilökunta on valittanut, niin tuskin on mitenkään yliampuvaa avata tämä ketju.
Niin no, ilmeisesti parilla viime kerralla meno on kuitenkin yltänyt niin häiritseväksi(?), että muutama ihminen on poistettu baarista. En usko, että menee ihan pelkästään baarimikon huonon päivän piikkiin moinen...