Baarin kannatusmaksut
En tarkoita siis sitä että piiskaa saadessa koskaan väistäisin, kipu tosin saattaa hetkeksi saada vaihtamaan asentoa, mutta pelkkä sanallinen kehoitus saa palaamaan samaan paikkaan ja asentoon vastaanottamaan seuraavan lyönnin.
Juuri siksi ajatus kai kiehtookin. Sidottuna niin ettei voi siirtyä. Toisaalta, olisiko siinä sitten suurempi "vaara" sille että joutuisi käyttämään turvasanaa. Vai antaisiko se sen mahdollisuuden että voi päästää täydellisesti irti kaikesta kun ei tarvitse tehdä töitä mielen kanssa sen suhteen että pysyy paikallaan vaikka pelottaa ja/tai sattuu...
^ tuo sitomattomuus on yleensä itsellänikin. Joskus olen miettinyt millainen kokemus olisi joutua/päästä piiskattavaksi niin että tietäisi ettei voi halutessaan väistää lyöntiä.. Antautuisiko silloin täydellisemmin? Olisiko se helpompaa vai vaikeampaa?
... Sitten, jos KUN pelkoni alkaa muuttua kauhuksi, koen tilanteen hyvin epämiellyttävänä...
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 09.02.2014, 20:34... Sitten, jos KUN pelkoni alkaa muuttua kauhuksi, koen tilanteen hyvin epämiellyttävänä...Sovitaanko jatko privassa vai haluatko tekoturvallisen tunteen sopimalla ajan ja paikan tässä julkisesti ? Pahoitteluni, sä oot vaa vähän mussukka.
Lainaus käyttäjältä: LoD - 09.02.2014, 11:33Kysytäänpä tähän lopuksi vielä näin: Onko sinulle oleellisinta se että oikeasti sattuu, vai se kivun odotus/pelko? Onko piiskaamisen tms syy se että kun ylitetään se tietty raja ja saavutetaan euforia? Vai se että voit antaa vastapuolelle mahdollisuuden toteuttaa sadistista/väkivaltaista puoltaan? Ja vastaavasti jos olet se kivun tuottaja, niin onko oleellisempaa se että pääsee näkemään toisen tuskan? vai se että näkee toisen pelon tuota mahdollista kipua kohtaan? Vai se että näkee toisen ylittävän sen rajan kun tuska muuttuu nautinnoksi?Minä toivon, että herrani nauttii minun lyömisestäni yhtä lailla kun minä nautin hänen lyödessään minua. Toiveeni ainakin on tuo molemminpuolinen nautinto ja kummankin taipumuksien huomioiminen. Hän näkee sen aina minusta, kun alan olemaan kestämiseni rajoilla. Silloin minä vain olen, oloni on rento, rauhallinen. Silloin haluaisin olla ihan hiljaa ja tarttua kiinni kehoni tuntemuksista. Kehoni muuttuu kevyemmäksi, kivun eri väriset aallot kuorruttavat aivojani, tietoista ja tiedostamatonta minääni. Minä olen vahvasti siinä paikalla ja toisaalta olen jossakin hyvin kaukana. Kivun hetki on pitkä matka oman minäni sisimpään, silloin tunnen oman kehollisuuteni ja mieleni rajat kirkkaammin kuin koskaan muulloin.
Kysytäänpä tähän lopuksi vielä näin: Onko sinulle oleellisinta se että oikeasti sattuu, vai se kivun odotus/pelko? Onko piiskaamisen tms syy se että kun ylitetään se tietty raja ja saavutetaan euforia? Vai se että voit antaa vastapuolelle mahdollisuuden toteuttaa sadistista/väkivaltaista puoltaan? Ja vastaavasti jos olet se kivun tuottaja, niin onko oleellisempaa se että pääsee näkemään toisen tuskan? vai se että näkee toisen pelon tuota mahdollista kipua kohtaan? Vai se että näkee toisen ylittävän sen rajan kun tuska muuttuu nautinnoksi?
Se, että antaa Domille vallan, vastapainona on myös vastuu.Myös subilla on vastuu itsestään, siitä, että uskaltaa kertoa toiveensa, mieltymykset, pelot, rajansa.Ja joskus on voitettava pelkonsa.
Huh huh, toivottavasti tämä " pieksemisketju" ei näy ulkopuolisille. En tiedä millaisia seksuaalisia kiksejä moinen toiminta aiheuttaa, lähinnä ajattelen että kyseessä on pääkopan sisällä olevan paineen purkamisesta ei seksuaalisesta toiminnasta.Kaikki eivät halua että piiskaaminen sattuu, päinvastoin piiskaaminen tuottaa oikein tehtynä nautintoa ja kannustaa narttuiluun. Väkivalta on väkivaltaa vaikku kuinka uhri sitä kerjäisi. Kannattaa olla varovainen toimissaan, milloinkaan ei voi tietää milloin "uhrin" mieli muuttuu ja käräjäoikeus kutsuu. Turvallisempia paineiden purkamisvälineitä löytyy joka salilta säkin muodossa.
Lainaus käyttäjältä: subpks - 09.02.2014, 10:41Huh huh, toivottavasti tämä " pieksemisketju" ei näy ulkopuolisille. En tiedä millaisia seksuaalisia kiksejä moinen toiminta aiheuttaa, lähinnä ajattelen että kyseessä on pääkopan sisällä olevan paineen purkamisesta ei seksuaalisesta toiminnasta.Kaikki eivät halua että piiskaaminen sattuu, päinvastoin piiskaaminen tuottaa oikein tehtynä nautintoa ja kannustaa narttuiluun. Väkivalta on väkivaltaa vaikku kuinka uhri sitä kerjäisi. Kannattaa olla varovainen toimissaan, milloinkaan ei voi tietää milloin "uhrin" mieli muuttuu ja käräjäoikeus kutsuu. Turvallisempia paineiden purkamisvälineitä löytyy joka salilta säkin muodossa.Kertoisitkohan kaikille mikä se oikea tapa piiskata on? Itse en saa pienestä läpsimisestä oikein mitään irti. En kuitenkaan arvostele ketään jos niin tekevät tai sitä haluavat. Pidän siitä että jää jälkiä, isojakin, ja pidän siitä kun toinen huutaa ja anelee armoa. Välineiden suhteen en ole kovin kranttu, se voi olla paljon muutakin kuin piiskausvälineet mitä siihen käytän. Onko tämä siis väärä tapa? Eipä ole aiemmin kukaan valittanut, mun pitää varmaan kertoa subeillenikin, että se ei ole oikea tapa ja lopettaa sellainen touhu. Kun kirjoittamasi mukaan se ei ole se nautinnollinen tapa edes. Voihan rähmä Tulethan avuksi selittämään heille? Varmistetaan että kaikki osapuolet ymmärtävät. Mä otan nessut mukaan, tulee rankkoja keskusteluja. Sadismiahan tuo on oikeastaan pahimmillaan. Kielletään toiselta se, mistä nauttii. Okei, vähän provosoiduin tosta, pahoitteluni siitä. Mielestäni vaan tällä forumilla, jonka pitäisi olla niin suvaitsevainen, on ihan liikaa näitä ihmisiä jotka kertovat mikä on oikein ja mikä nautinnollista. Jokainen taaplaa tyylillään ja saa nautintonsa eri asioista. Omia mieltymyksiä voi kertoa, mutten itse kyllä uskaltaisi lähteä kertomaan muille mikä on oikea tapa toteuttaa halujaan ja seksuaalisuuttaan. Kyllä, seksuaalisuuttaan. Jos itse kirjoitat, ettet tiedä millaisia kicksejä siitä saa, en ymmärrä miten voit sanoa, ettei se olisi seksuaalista. Meitä kun on moneen junaan. Paineeni puran toisaalla, jos siihen tarvetta on. Enkä edes kauheasti sellaisia tarpeita koe, olen ihan positiivinen ja tasapainoinen ihminen, jolle tämä puoli elämää tuo iloa ja nautintoa. Seksuaalista nautintoa. Väkivalta on väärin, enkä itse koe millään lailla sellaista harrastavani. Käytän silti sanoja uhri, piekseminen, kiduttaminen jne. Vastaanottava osapuoli on kuitenkin aina vapaaehtoisesti mukana hommassa ja uskallan väittää että löytyy tältäkin palstalta monia, joille näiden sanojen käyttäminen on enemmän lupaus kivasta illasta ja aiheuttavat erektion tai sen, että valuvat valmiiksi pitkin reisiä ne lukiessaan ja iltaa odottaessaan. Haluaisin myös muistuttaa, ettei kaikki koe halua "narttuilla", joten ei kaikki kaipaa siihen myöskään kannustamista. Lange Rede kurzer Sinn sanoisi saksalainen - niin kauan kuin molemmat osapuolet on tyytyväisiä, suodaan toisillemme oma tila ja tapa nautintoon.
....hellyys mukana
Tylsästi tyydyn komppaamaan LadyPearlsia..olen sadisti eikä mikään pikkutuhmaeroottinenmukapiiskaus anna mulle mitään, ja vastakappaleeni ei myöskään tästä mitään saisi koska valikoin mieluusti vähän masokistisen. Vaikka melkoisesta mätöstä onkin kyse niin silti SSC ja hellyys mukana
Pidän piiskasta ja ruoskasta, viiruista ja raidoista, mutta se ei yksinään riitä pitämään liekassa.Pitää olla henkinen yhteys, kemia, silmien palo.