Baarin kannatusmaksut
Kiitos Stoge! Mä käytän voimaa tosi vähän nyt vielä kun treenailen masokistin pieksemistä. Ei voi vetää kovaa jos ei osaa arvioida miten ja missä asennossa jalka liikkuu. Itsekin aikanaan treenaillut ja tajuan jalan voimasta jotain.
Väkivalta on väkivaltaa vaikku kuinka uhri sitä kerjäisi. Kannattaa olla varovainen toimissaan, milloinkaan ei voi tietää milloin "uhrin" mieli muuttuu ja käräjäoikeus kutsuu. Turvallisempia paineiden purkamisvälineitä löytyy joka salilta säkin muodossa.
Öö, wait, what? Käsittääkseni olemme foorumilla joka keskittyy safe-sane-consensuaaliin väkivaltaan? Siis turvalliseen, täysjärkiseen ja yhteisymmärryksessä sovittuun.
Mä puhun usein pieksemisestä, hakkaamisesta ja väkivallasta. Koska sitähän se on, ainakin mun sessioissani. Minä ja s-ihmiseni nautimme näistä asioista ja näistä sanoista.
Tuosta käräjäoikeusmeiningistä on tällä palstalla puhuttu usein, mielestäni sen uhka ei ole kovin realistinen.
subpks, kirjoitin epäselvästi, pahoittelut siitä. Yritin puhua omista sessioistani ja omista ja kumppanini mieltymyksistä. Kinkymaailma on ihastuttavan monipuolinen! Osa tykkää kivusta ja sen tuottamisesta, osa alistumisesta ja alistamisesta, osa tietyistä materiaaleista, osa verestä ja sen vuodattamisesta, osa sitomisesta ja sidottuna olemisesta ja niin edelleen. En soisi että kukaan alkaisi määritellä mitä on se "true kinkyys", vaan että kaikki saisivat toteuttaa itseään kuten parhaaksi näkevät ja keskustella siitä. Ssc-periaatteen mukaisesti tietenkin
Onko sinulle oleellisinta se että oikeasti sattuu, vai se kivun odotus/pelko?
Minäkään en luokittele itseäni masokistiksi sen enempää kuin sadistiksikaan. Silti kipu, sen vastaanottaminen ja tuottaminen on mielestäni osa kinkyä suhdetta. Ei suinkaa välttämättä kaikkia suhteita, mutta kuten täällä jo useampi on maininnut sitä hakeutuu sellaiseen seuraan jossa tietoisesti tai alitajuisesti saa sitä mitä on tilannut.Huomaan analysoivani lähinnä niitä tapoja jotka eivät ole itselle luontaisia. Eli esimerkiksi juuri se nyrkillä lyöminen. Mikä siinä viehättää eri tavoin kuin piiskan tuottama kipu? Olen aikanaan saanut ihan turpiini ja joskus riittävän ärsytyskynnyksen ylittäneenä käynyt myös toisen päälle nyrkkeineni. Näissä tilanteissa ei ole ollut kuitenkaan (ainakaan minun puoleltani) kyse mistään S/M-jutuista vaan todellakin väkivallasta. Piiskaus, ja sen tuottama kipu (luen tähän nyt myös kaikilla muilla välineillä ja jopa kämmenellä tehtävän läimäyttelyn) on vuosien myötä mielessäni muuttunut pelkästä pelotteesta myös nautinnoksi. Nykyään jopa osaan pyytää piiskaa silloin kun tuntuu että sitä kaipaa, tosin onneksi Hän osaa lukea minua kuin avointa kirjaa ja tietää milloin tarvitsen kurituksen jopa ihan pyytämättä. Vastaavasti dominoivana olen oppinut sen ettei piiska ole läheskään kaikille rangaistus vaan myös palkinto, joten piiskan käyttämiseen on muodostunut aivan uusia ulottuvuuksia ja vivahteita riippuen siitä millaisen ihmisen kanssa piiskaa käyttää..Se että asiasta puhutaan väliin piiskaamisena, pieksemisenä, hakkaamisena jne riippumatta siitä millaisia välineitä kukakin käyttää antaa tosin aina myös keskustelulle oman haasteensa. Foorumilla kannattaa aina muistaa se että kirjoittajalla on oma vastuunsa siitä miten asian ilmaisee, mutta lukijalla on myös vastuunsa siitä miten asian haluaa ymmärtää. Keskustelusta liveen siirtyessä on toki oleellista se että kumpikin osapuoli on ymmärtänyt asian samalla tasolla, sillä todellisuus voi olla että puhutaan kunolla pieksämisestä ja se todellisuudessa tarkoittaa paria läimäystä takamukselle.. Kysytäänpä tähän lopuksi vielä näin: Onko sinulle oleellisinta se että oikeasti sattuu, vai se kivun odotus/pelko? Onko piiskaamisen tms syy se että kun ylitetään se tietty raja ja saavutetaan euforia? Vai se että voit antaa vastapuolelle mahdollisuuden toteuttaa sadistista/väkivaltaista puoltaan? Ja vastaavasti jos olet se kivun tuottaja, niin onko oleellisempaa se että pääsee näkemään toisen tuskan? vai se että näkee toisen pelon tuota mahdollista kipua kohtaan? Vai se että näkee toisen ylittävän sen rajan kun tuska muuttuu nautinnoksi?
^ tuo sitomattomuus on yleensä itsellänikin. Joskus olen miettinyt millainen kokemus olisi joutua/päästä piiskattavaksi niin että tietäisi ettei voi halutessaan väistää lyöntiä.. Antautuisiko silloin täydellisemmin? Olisiko se helpompaa vai vaikeampaa?