Baarin kannatusmaksut
reps, täysin, ylläolevalle *täti muistelee willejä vaiheitaan*
Nuorempana vitutti se, että miehelle puhuminen baarissa = lupaus panosta. Tarjotun juoman vastaanottaminen = käsiraha jatkoista. Tuli tehtyä muutama taktinen katoaminen kun ei jaksanut vääntää rautalangasta, että kyrpä ei nyt kiinnosta.
1) Loputon, alati jatkuva, ikuisesti kestävä ja sanoinko jo loputon selostus jostain asiasta, joka ei mitenkään liity siihen mennäänkö paneen vai ei. Esimerkiksi siis urheilusta, kavereista, autoista, parhaista/pahimmistä känneistä, atksta, scifistä, peleistä yms. Tahtia ei tainnut edes haitata se että daami (=minä) otti pikku tuppluurit pöydässä kesken monologin. Miksi, oi miksi? Tosin aina kyllä mentiin paneen, joten kaipa se sitten toimi.
2) "Mä sit tykkään kun nainen on aktiivinen ja sanoo mitä haluaa" - ja kun sitten daami rohkaistuneena kysyy että laitetaanko tää kesäkurpitsa nyt sit sun vai mun ahteriin niin yhtäkkiä tuleekin kauhee kiire johonkin. Ja sit vielä sanotaan että naiset antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Lainaus käyttäjältä: hlö - 05.02.2014, 15:26Nuorempana vitutti se, että miehelle puhuminen baarissa = lupaus panosta. Tarjotun juoman vastaanottaminen = käsiraha jatkoista. Tuli tehtyä muutama taktinen katoaminen kun ei jaksanut vääntää rautalangasta, että kyrpä ei nyt kiinnosta. Lupauduit siis panemaan,otit käsirahan ja häivyit ? *tsot tsot*
Yleisimmät yritykset viedä asiat juttelua pidemmälle, vaikka olisi valanut pronssista viestin ettei ole kiinnostunut:"Mulla on viinaa/paljon musiikkia/elokuvia/lemmikki/suihku, mennään meille.""Ota tästä muutama shotti..." koska känniseltä naiselta irtoaa 110% varmasti. Tai sammuneelta viimeistään.
Lainaus käyttäjältä: katkaisin - 05.02.2014, 21:481) Loputon, alati jatkuva, ikuisesti kestävä ja sanoinko jo loputon selostus jostain asiasta, joka ei mitenkään liity siihen mennäänkö paneen vai ei. Esimerkiksi siis urheilusta, kavereista, autoista, parhaista/pahimmistä känneistä, atksta, scifistä, peleistä yms. Tahtia ei tainnut edes haitata se että daami (=minä) otti pikku tuppluurit pöydässä kesken monologin. Miksi, oi miksi? Tosin aina kyllä mentiin paneen, joten kaipa se sitten toimi.Tää pätee kumpaankin sukupuoleen, yksilökohtaisesti.
Lainaus käyttäjältä: katkaisin - 05.02.2014, 21:482) "Mä sit tykkään kun nainen on aktiivinen ja sanoo mitä haluaa" - ja kun sitten daami rohkaistuneena kysyy että laitetaanko tää kesäkurpitsa nyt sit sun vai mun ahteriin niin yhtäkkiä tuleekin kauhee kiire johonkin. Ja sit vielä sanotaan että naiset antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.Tässä taitaa olla itseasiassa taustalla se, että jos nainen on oikeasti aktiivinen ja kertoo haluistaan ja miten ne tyydytetään, moni mies alkaa olla epävarma itsestään ja kyvyistäänmiellyttää naista koska kysymys on jostain mistä miehellä ei välttämättä ole kokemusta.
*bla bla bla bla*
Joooo-o. On tullut huomattua tämä ilmiö. Yhden aiemmin (lue: useampi vuosi sitten) hyvin (lue: täydellisesti) toimineen jutun pilasin nyt toisella kierroksella juurikin liialla avoimuudella sen suhteen, että miten minä seksini nykyisin haluan. Vaikka aina olenkin samanlainen ollut, niin moni asia on kuitenkin näiden vuosien aikana muuttunut niin, että hetkellisesti tuntui hyvältä idealta iskeä faktat kehiin. Tuun katumaan sitä todennäköisesti loppuelämäni. Tuo on hemmetin hyvä pointti, että kielteinen reaktio voi kertoa siitäkin, että olettaa, että kun osaa pyytää, niin ei kykenis täyttämään toisen toiveita. Oisinpa tajunnut ajoissa.
hyvin (lue: täydellisesti) toimineen jutun pilasin nyt toisella kierroksella juurikin liialla avoimuudella sen suhteen, että miten minä seksini nykyisin haluan.
Jos joku laittais listan käteen ja sanois että näin ja näin minun kanssani toimitaan niin ei kyllä toimis ollenkaan kanssani. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäis olla toisen palvelijana alkaa ärsyttää suunattomasti, en varmasti tekis mitä 'käsketään', se ei vaan sovi minulle sellainen.