Baarin kannatusmaksut
Vuosia sitten harrastanu noita. Meni maku aivan täysin. Ei ollut koskaan mitään puhuttavaa eli hiljaisuus,kun olen livessä aika harvasanainen.Miksi ryhtyikään ja mitä tuosta saa,jos saa. Nykyjään kun on niin hyvät lelut yms.Välillä iskee toki himot sata lasissa ja houkuttaa,mutta sitten muistan sen vaivautuneen hiljaisuuden.
Itse olen sellainen yhden yön outo, että kumpikin pitkistä parisuhteistani alkoi "yhden yön juttuna". Ensin "tämä on sitten pelkkä yhden yön juttu", sitten "tämä on vain pelkkä seksisuhde, sopiiko" ja sitten "koska muutetaan yhteen?". Ei minulla siis ole lainkaan kokemusta yhden yön jutuista, ellei sitten erästä kinkysessiota lasketa sellaiseksi, ja sekin tapahtui keskellä päivää.
Normandie,Itse olen sattunut, touhun temmellyksessä, sanomaan esim "Jos mä leikkaisin sun pään irti ja panisin sitä?" ns. vaniljanaiselle.Tahti senku kiihty. Stoge - - palauta heti se pää! Se nainen tarttee sitä
Kapakassa :1. "En harrasta yhden yön juttuja" Tilastollinen mahdottomuus koska 95% mun seksijutuista on yhden yön juttuja. Miksi, miksi, miksi ?
Autossa / matkalla naisen luo :2. "Tuutko käväsee kahvilla?" Melkeen aina, vaikka reisillä valuis mahlaa, on pakko sanoo että "Kahville" vaikka mielessä on ihan muuta. Tää on varmaan joku kasvatuksellinen seikka ja se viimeinen pakokeino että "SIKA! Kutsuin sut vaan kahville!" Miksi, miksi, miksi ?
Kotiovella :3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!" Oikeesti hei, ketä miestä kiinnostaa vaikka mimmi asuis lätissä jos pimppiä on tiedossa ? Miksi, miksi, miksi ?
Housut pois :4. "Oi! Ompa se iso" On se nyt saatana että vaikka tietää omistavansa perus-nysän niin naisen on pakko kertoo että on sukua John Holmesille. Varmaan joku opetettu juttu, että miestä pitää kehua. Miksi, miksi, miksi ?
Touhuissa :5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!" Joo. Toki. Kyllä sitä jumalauta huomaa jos sä tuut, tarttee alkaa esittää saatana. Miksi, miksi, miksi ?
Loppukaneetti :6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!" Kiva. Kiinnostaa ku kilo paskaa. Miehiä pitää kehua ? Miksi, miksi, miksi ?
Taktinen poistuminen :7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..." Joo, ollaan Ivalossa ja oon stadin suunnilta. Tottakai mä otan suhun yhteyttä kun tuun tänne taas, neljän tai kaheksan vuoden kuluttua. Miksi, miksi, miksi ?