Äänestys

Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?

Mies
36 (27.3%)
Nainen
68 (51.5%)
Ihan sama, äiti siivoaa
28 (21.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 54

Kirjoittaja Aihe: Hupikysely: Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?  (Luettu 44997 kertaa)

swan

• Vieras
Sotkekoon, syököön sohvalla, sängyssä ja missä ikinä haluaa. Minä kyllä siivoan.

No vauvat kumminkin erikseen. :D

CusTiina

• No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
joo vauvat sotkee/syö sängyssä...jne...  >:D

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Sotkekoon, syököön sohvalla, sängyssä ja missä ikinä haluaa. Minä kyllä siivoan.

No vauvat kumminkin erikseen. :D

Adult Babes.  O:-)

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
Höh. Siivoamisen syvin olemus: nainen siivoaa ja palvelee miestään. Sotkekoon, syököön sohvalla, sängyssä ja missä ikinä haluaa. Minä kyllä siivoan.  (Onko mulla siivousfetissi?)

Mahdollisesti.  :))

LadyBlack

• Vieras
Nainen.
Ei miehillä riitä keskittymiskyky huomaamaan kaikkia likoja :D

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
Nainen.
Ei miehillä riitä keskittymiskyky huomaamaan kaikkia likoja :D

Sitten meillä olis varmaan yhdessä todella puhdas koti.  ;D

MissMuru

• Vieras
Feministinä on vaikea sanoa, että nainen, koska siivouksen pitäisi yhtälailla olla miesten homma. Tuokaa mulle mies joka siivoaa yhtä hyvin ku minä ni voin perua puheeni.

marts

• Vieras
Itsehän heitän tuon massiivisen divaanisohvankin parvekkeelle vähintään kerran kuussa.. Ei ole mielenkiintoa kumarrella imurin kanssa. Heh, itsehän olen monen asian suhteen perfektionisti joten äänestän että mies - tietenkinhän se nainen on paljon esteettisempi näky kaikissa puuhissa mutta ei se silti takaa täydellistä lopputulosta ;)

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Feministinä on vaikea sanoa, että nainen, koska siivouksen pitäisi yhtälailla olla miesten homma. Tuokaa mulle mies joka siivoaa yhtä hyvin ku minä ni voin perua puheeni.
ok millos järjestetään "kisa".

MissMuru

• Vieras

Ihanaa, heti!  ;D Taidan hävitä tahallani  >:D

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria

ihan tänään ei taida onnistua mutta parinpäivän varoitiksella kyllä,, ei kannata hävitä tahallaan  voittaja saa päättää kunpi antaa piiskaa,ja tuskin feministinä kehtaat miehelle hävitä  :P

MissMuru

• Vieras
ihan tänään ei taida onnistua mutta parinpäivän varoitiksella kyllä,, ei kannata hävitä tahallaan  voittaja saa päättää kunpi antaa piiskaa,ja tuskin feministinä kehtaat miehelle hävitä  :P
Se on kyllä totta, kimurantti kuvio  :)

siivooja_m

• Vieras
Mietin vain että ei kai se tulos voi olla kiinni sukupuolesta ??? Minun siivousjälki on kuitenkin aina priimaa :))

Linnanneito

• Vieras
Nainen, ehdottomasti. Tosin siivoustyyleissä on eroa. Naisen käsissä tavarat löytävät oikealle paikalleen, mies tunkee ne vaan sinne, missä sattuu sillä hetkellä tilaa olemaan. Ja sitten etsitään kissojen ja koirien kanssa, missä ko. esine saattaa sijaita. Mies siivoaa putkiaivoisesti, järjestyksessä, nainen siivoilee vähän sieltä ja vähän täältä, mutta saa kuitenkin siivouksen tehtyä hyvin pikkutarkasti.

Niin, ja tämäkin oli taas vaan minun oma mielipiteeni  :))

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Miehet ovat parempia siivomaan kuin naiset, mutta eivät vain tykkää kyseisestä harrastuksesta. Naiset taas rakastavat siivoamista. Se on heillä geeneissä. Valitettavasti jälki ei ole kovin kaksista. Sama asia kuin ruuanlaitossa.  Nainen vääntää arkiruuat, mutta sunnuntaina, kun halutaan syödä hyvää ruokaa, mies hoitaa kokkaamisen.