Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi? (Luettu 35647 kertaa)
-katy-
Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
«
Vastaus #60 :
06.08.2014, 03:00 »
En ole sessioinut vielä, mutta hyvinkin muistan ensi kerran,kun olin sidottuna käsistä, käki suussa ja polvillani polvien päällä ja vähän piiskaa. Muistan jopa kun piti ennen tuota katsoa itteään peilistä..olin ihan ihmeissäni ja nolona hain jotain henkistä tilaa, mutta kaikki tapahtui todellakin ilman suunnitelmia ja ilman mun ohjausta. Taisi olla asiansa osaava Maister kyseessä,vaikka ei ollut sessio vaan kokeilu. Tai taisi olla ihminen paikallaan
Kirjattu
Mei
Kanta-asiakas
Galleria
«
Vastaus #61 :
01.03.2015, 23:05 »
No muistan. Olin 14 tai 15, mies 27, tutustuin siihen intter netissä (ei siis puhuttu mitään kinkyjuttuja) ja menin käymään. En tienny et mitä BDSM on. Ilman sen kummempia keskusteluja aiheesta ryhdyimme toimeen. "Sessioon" kuulu sitomist, sukka mun suussa, mies istu mun naaman pääl, piiskas mua perseelle ja nussi mua jollain pinkil dildol. Ja muistaakseni kyrväl kans. Jos kyseinen tyyppi sattuis hengailemaan täällä foorumilla, niin tahtoisin lähettää terveisiä: olet idiootti.
«
Viimeksi muokattu: 01.03.2015, 23:20 kirjoittanut fraktaalia
»
Kirjattu
Bosch
Vieras
«
Vastaus #62 :
01.03.2015, 23:27 »
Mitä tarkoitetaan sessiolla
, mutta minä muistan oman mittapuuni mukaan
siis ensimmäisen oikean session ja siitä on helvetin kauan ja molemmat osapuolet täällä.
Ei tainnut olla tästä foorumista vielä silloin edes ideaa syntynyt
Kirjattu
ViktoriaK
Vieras
«
Vastaus #63 :
03.03.2015, 22:13 »
Ensimmäinen sessioni oli kokemuksena toisaalta hauska, toisaalta vähän haparoiva, molemmin puolin. Vastasin kyseisen ihmisen seuranhakuilmoitukseen, juteltiin vähän aikaa netin välityksellä ja sitten päätettiin tavata livenä baarissa. Kemiat mätsäsi, joten seuraavana päivänä hän tuli luokseni käymään ja päädyttiin sessioimaan; kevyttä piiskausta, vähän käskyttämistä, ja palvelemista. Jännitti kovasti, tilanne oli molemmille vähän uusi. Mutta lämmöllä muistelen tätä ja kyseinen henkilö on edelleen elämässäni, eikä sessiointi jäänyt siihen yhteen kertaan
Kirjattu
kissa
Baarikärpänen
start with my mind. touch me there first.
Galleria
«
Vastaus #64 :
04.03.2015, 11:27 »
Eka, silloin joskus kauan aikaa sitten, tuli vähän yllätyksenä, mutta ainakin nyt muistellen oli ihan positiivinen kokemus. Tai sitten aika kultaa muistot
Tän uuden elämän eka on tietysti hyvin muistissa. Se, miten iloinen ja onnellinen olin, kun tajusin olleeni oikeassa. Ja tajusin, etten ole mitenkään hullu tai sairas kun nautin siitä, eihän se toinen osapuolikaan ollut hullu tai sairas, vaan fiksu ja hyvä ihminen.
Kirjattu
kuunlilja74
Vieras
«
Vastaus #65 :
09.03.2015, 07:56 »
Kyllä.
Siitä ei ole puoltakaan vuotta ja tapahtui täysin yllättäen ja pyytämättä
Kirjattu
Pulseproto
Vieras
«
Vastaus #66 :
09.03.2015, 09:42 »
Ekat ideologisesti puhtaat BDSM-sessiot parisuhteessa Masterina joihin liittyi myös seksuaalinen alistaminen ajottuu keväälle 1986. Kauniita muistoja, tosin ensimmäistä sessiokertaa en osaa nimetä mutta oli sitomista ja esineellistämistä ennen seksiä ja seksin aikana <3
Kirjattu
RMK
Vieras
«
Vastaus #67 :
09.03.2015, 13:39 »
Joo. Muistan.
Kirjattu
pikkusisko
V.I.P.
Galleria
«
Vastaus #68 :
10.03.2015, 14:32 »
En minä sitä voi unohtaa, vaikken oikein saata muistellakaan. Se oli
täydellinen
sessio, ja se muutti ihan kaiken. Paljon parempi kuin kaikki ne tarinat joita olin koittanut keksiä siitä, miten kaikki lopulta alkaisi.
Se oli silloin sata vuotta sitten viime vuonna se
Kirjattu
Isrika
Baariruusu
PoVi
V.I.P.
Read the fucking manual.
Galleria
«
Vastaus #69 :
10.03.2015, 14:43 »
Muistan.
Oli melkoisen käänteentekevä juttu mun elämässä ja jälkeenpäin olotila oli melkoisen euforinen. Kyseinen henkilö on ystävä edelleen ja tulee pitämään aina spesiaalin paikan sydämmessä ja muistoissa.
Kirjattu
Perhonen89
V.I.P.
Kiltti tyttö
Galleria
«
Vastaus #70 :
08.07.2015, 20:51 »
Muistan kyllä ensimmäisen sessioni tai oikeastaan kyseessä ei ollut varsinaisesti pelkkä sessio, mutta kuitenkin kosketus kinkyyteen ja kinkyseksiin. Tää tapahtui vasta viime kesänä, mutta olen tajunnut jälkeenpäin että kyseessä oli tärkeä kokemus mulle, koska sen myötä tajusin, että nautin kinkyseksistä, eikä tuo jälkeen vaniljaseksi/vaniljamiehet niin innostaneet. Välillä tulee jopa kylmiä väreitä, kun muistelen kyseistä kokemusta
Harmittaa vain, että tuo jäi vain yhteen kertaa, eikä kyseisestä dominoivasta miehestä ole tuon jälkeen kuulunut. :/
Kirjattu
NaughtyGorgeous
Helsingin akateemiset kinkyt ry
V.I.P.
Galleria
«
Vastaus #71 :
08.07.2015, 20:55 »
Muistan. Tunne oli mieletön, kun henkilö puki kaulapannan kaulaani, sen jälkeen paluuta ei ollut.
Kirjattu
halpahutsu
Vieras
«
Vastaus #72 :
08.07.2015, 20:57 »
Joo muistan. Kokeiltiin muka sitomista ja alkoi ihan älyttömästi naurattaa ja mull alkoi vetää suonta pohkeesta. Sitten en pystynyt kunnolla hengittää kun oli gägi ja silmämaski joka oli niin iso että tukki vähän nenäreikiä (joo olen joihinkin vempeleisiin kait liian pieni). Ja ilmapatjasta alkoi kuulua kauhea tuhina kun ilmaa alkoi lähteä pois... Hauskaa oli mut eihän siit mitään tullu
No, eteenpäin on menty ja välillä takapakkia kans
Elämä
Kirjattu
Normandie
V.I.P.
Metamorfosis
Galleria
«
Vastaus #73 :
08.07.2015, 20:59 »
Kyllä muistan ja kiitollisena, haikeudella....
Kirjattu
refrof
Vieras
«
Vastaus #74 :
08.07.2015, 21:39 »
Muistan ensimmäisen "session" yllättävän hyvin, vaikka yleisesti ottaen minulla on aika laho pää mitä tulee menneisyydessä tapahtuneisiin asioihin. Oli se aika moista säätämistä, kun kummatkin olivat kinkyilyn suhteen täysin kokemattomia pari kymppisiä ihmisiä. Oltiin sen ajan tyyliin käyty toisten mieltymykset lävitse ja tehty listaa siitä mitä saa tehdä ja mitä ei. Lista oli kyllä pitkä ja kattava, mutta suuresta tohinasta huolimatta pääsimme tekemään muutaman huteran näköisen solmun köysillä, hieman piiskaamaan sekä vähän jotain muuta
Itse ainakin olin listasta huolimatta sen verran hermostunut, etten uskaltanut sellaisia asioita tehdä, mitä oltiin listattu yhdessä. Ei sitä listasta huolimatta kehdannut
No kokemuksena tuo oli sen verran vakuuttava, että siitä lähtien olen varmasti tiennyt olevani kinky. Myös oma luotainen roolini löytyi tuolloin.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin