Kirjoittaja Aihe: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?  (Luettu 35310 kertaa)

windmillsw

• Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #45 : 21.07.2014, 20:08 »
kyllä

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #46 : 21.07.2014, 22:51 »
Kyllä, se oli vuanna 92.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #47 : 22.07.2014, 18:26 »
Eihän sitä voi unohtaa, eikä siitä ees oo ku vasta 15 vuotta :)

matthew

• Asiakas
  • **
  • The Journey is as important as the Destination...
  • Galleria
« Vastaus #48 : 22.07.2014, 23:31 »
Joo, se oli 90-luvun lopulla, mutta tarkkaa aikaa en enää muista.

Jännitti ihan simona että kädet tärräsi, vatsassa oli perhosia ja puhe takelteli. Siihen saakka oli tullut lueskeltua aiheesta lähinnä lehdistä ja orastavasta www.stä.

Mutta, sen verran hyvä mieli jäi että tällä tiellä  vielä ollaan....

Angelika

• Vieras
« Vastaus #49 : 23.07.2014, 10:55 »
Jo vain! Ihana nuori poju toi tullessaan ensimmäisen piiskani ja herätti tiedostavan dommeni henkiin. Valta humahti nuppiin niin, että varmaan pari päivää tuon jälkeen tuntui ettei ihanaiset varpaani tavoittaneet maata allaan. Lähemmäs 15 vuotta sitten...

LadyMask

• Vieras
« Vastaus #50 : 23.07.2014, 11:19 »
 :)

Kyllähän sitä muistaa:

ensimmäiset pusut, poikaystävä, neitsyyden menetys,  sesssio. (enkä tarkoita sessiolla lasten lääkärleikkejä,
tai inkkarisitomisia)

Niin kauan ei täällä kellään ole aikaa kulunut, ettei tuon tyyppisiä asioita muista.

murja

« Vastaus #51 : 23.07.2014, 21:57 »
Muistan oli vuonna 98...

balance

• Vieras
« Vastaus #52 : 23.07.2014, 22:33 »
Kyllä sen muistaa, siitä on aikaa n. 10 vuotta. Olin myös tutustunut netin kautta minua hieman vanhempaan mieheen, jonka luokse sitten lopulta lähdin. Jälkikäteen ajateltuna, eka kerta oli ihan sopiva, ei liian vähän, ei liikaa. Minä olin sopinut turvasoitostakin ystäväni kanssa. Itse tilanteen ollessa "päällä" pidimme asiat aika simppelinä, olin jalka- ja käsiraudoissa, sain vyöstä takamukseen niin, että vähän jälkiäkin jäi ja suusta tuli äänähdyksiä vyön pureutuessa ihoon. Kylmää vettäkin taisin saada päälleni välillä, nyt kun muistelen. Jossain vaiheessa mukaan tuli myös pamppu. Seksiä ei sinä kertana harrastettu, vierekkäin nukkumista kylläkin.

-b

BlackFairy

• Vieras
« Vastaus #53 : 24.07.2014, 16:13 »
Muistan kyllä. :) Vuosikausien epäröinnin ja vatvomisen jälkeen hyppäsin veteen vähän yllättäen ja aika syvään päähän. Se ei ollut niin pelottavaa kuin mitä olin pelännyt, eikä muutenkaan ehkä ihan sellaista kuin olin kuvitellut. Mutta hauska, ikimuistoinen ja opettavainen kokemus se oli.

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #54 : 25.07.2014, 15:07 »
Muistan kyllä. :) Vuosikausien epäröinnin ja vatvomisen jälkeen hyppäsin veteen vähän yllättäen ja aika syvään päähän. Se ei ollut niin pelottavaa kuin mitä olin pelännyt, eikä muutenkaan ehkä ihan sellaista kuin olin kuvitellut. Mutta hauska, ikimuistoinen ja opettavainen kokemus se oli.
Syvään päähän?

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #55 : 25.07.2014, 18:58 »
 ;D Muistan tottakai.. sain kuulla olevani sairas ihminen ku pyysin sen aikaiselta avokilta vyötä.. muutaman kerran se mätkäs ja lopetti sanoen... sä tykkäät tästä.. oot sairas.  >:D En ole parantunut vielä, oman ihunan löysin joka on halukas "lääkitsemään" tautiani aina tarvittaessa..... :love:. Tämä resepti on toivottavsti ikuinen.

Master T

• Vieras
« Vastaus #56 : 25.07.2014, 19:16 »
Muistan hyvin. Se oli joskus sotien jälkeen. Mikään sessio se ei edes ollut, mutta silloin siltä tuntui. Pöytätennismailalla läimäyttelin 18 vuotiaan innolla sängyssä tyttöystävääni pakaroillle ja molemmat huomasimme nauttivamme siitä paljon. Enemmän sessiota oli jo muutamaa kkuukautta myöhemmin, jolloin köytin hänet ja piiskasin vyöllä. Silloin hyvin kokemattomana olin seuraavana aamuna kauhuissani jäljistä, jotka yhä kirjoivat häntä. Onneksi tyttöystäväni innoissaan katseli jälkiään peilistä ja kertoi olevansa onnellinen niistä. Mukava muisto.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #57 : 25.07.2014, 22:39 »
Taitaa olla aika siitä parikymmentä vuotta, kun silloiselle tyttöystävälle piiskaa annoin huonosta käytöksestä.  Asiat oikein ja ratkaisut muuttivat muotoa, sillä mato kissoille ei piiskaa ole kuin palkinto:)

Norja

• Vieras
« Vastaus #58 : 26.07.2014, 02:35 »
Muistaakseni ensimmäinen sessioni oli joskus vuoden 1983 tienoilla jossain kellaristudioossa Helsingissä. Oltiin huutamassa jotain punkkikuoroa Sekundan sinkkua tai eepeetä varten. Se ei päätynyt levylle.
Mun mielestä koko sana sessio jostain sellaisesta toiminnasta mitä seksuaalisuus voi olla on hirveen rajoittava. Ikäänkuin "sessio" alkaisi virka-aikana kello sillon ja sillon ja päättyy sovittuun aikaan. Mä en ole mikään masteri enkä muutenkaan mihinkään muotoon sidottu enkä "harrasta seksiä" niinkuin usein kuulee harrastettavan. Mä harrastan pyöräilyä. Sillai mä voin elää omaa elämääni 24/7 eikä siihen kuulu mitään estoja, sääntöjä eikä turvasanoja. Helpottaa kovasti olla täysin ennalta-arvaamaton, intuitiivinen ja vapaa.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2014, 12:40 kirjoittanut Norja »

MarkoT

« Vastaus #59 : 27.07.2014, 19:21 »
Kyllä, ihanan Naisen opastuksella mukava kokemus kaikenlaista kivaa kinkyä ja kipua johon jäin lopullisesti koukkuun.