Baarin kannatusmaksut
Toivottavasti Myssykin innostuu tutustumaan joskus mangaan tarkemmin - todennäköisesti löydät myös omia fetissejäsi hiveleviä sarjoja.
Bleach on hyvä esimerkki
Njaaa...täytynee noita joitain kahlata läpi, manga ei vain tyylisuunnallisesti ole ykkös-suosikkeja.
Hyvä aikuis-sarjis kyllä kiinnostaa, mutta harvempi niistä erityisesti kolahtaa.
Druuna on/oli suosikkejani, en tiedä piirsikö Serpiteri Druunaa kuinka pitkään, muutamaa albumia tuli nuoruudessa kuolattua
Ihan pakko tulla hehkuttamaan, että Sangatsu manga julkaisee Emman luojan Kaoru Morin Otoyomegatarin, engl. Bride’s Story. Heinäkuu on ilmoitettu julkaisuajankohta, mutta tarkempaa päivää ei oltu vielä kerrottu. Itse rakastuin Emmassa esiintyvään erittäin yksityiskohtaiseen piirustustyyliin, ja mitä olen nähnyt tapahtumissa tätä Bride's Storya, niin jälki ei todellakaan ole huonontunut. Ehdinkin jo pelätä että lopettaako Sangatsu kokonaan meitä vanhempien lukijoiden hellimisen kun on viime aikoina ollut vahvasti 9-13vuotiaille suunnattua mangaa. Onneksi pelko oli turha!Onko kukaan tutustunut kyseiseen mangaan tarkemmin? Itse olen nähnyt vain kuvia, enkä ole viittinyt edes netissä selata tarkemmin kyseistä sarjaa.
Silmä kovana vaan tsekkailet divareita, usein ihmiset vie sinne jos ostavat ja tuumaavat että eipä olekaan niin hyvä. Monet sarjat oon ostanu divareista